Nyomtatás Nyomtatás
Küldés e-mailben Küldés e-mailben

Modulok és bővítmények részletes leírásai

A Kulcs-Ügyvitel termékcsalád programjaihoz elérhető modulok listáját és bemutatását találhatja meg bejegyzésünkben.

2013-11-27_11h03_33

Kulcs-Iktató »
LOT, szín és méret modul »
Kiszerelés modul »
Extra naptárkezelő modul »
Készletérték feladás modul »
Költségfelosztás modul »
ADR modul »
Offline Kimenő Számlaimporter »
Offline Bejövő Számlaimporter »
Offline Vevői Rendelésimporter »
Kulcs-Felhő szolgáltatás »
Főkönyvi Adatimporter »
Kulcs-Szinkron »
Hitelkeret modul »
Mobilportál modul »
Távnyomtatás modul »
Webáruház modul »
Szerviz modul »
Értékesítés Támogatás modul »
NAV – Online számla letöltés modul »
ShopRenter Integráció»

 

Kulcs-Iktató

A Kulcs-Ügyvitel termékcsalád programjaihoz*, illetve különálló termékként is megvásárolható iktató modul segítségével átláthatóan, naprakészen tárolhatja dokumentumait.

A dokumentumok közvetlenül fájlból, vagy lapolvasó (scanner), illetve webkamera használatával is beolvashatóak. Minden egyes dokumentum belső és külső iktatószámmal ellátható, változásuk nyomon követését a verziózási lehetőség és a lapkezelés biztosítja. Az értékesítési, beszerzési, pénzügyi, valamint CRM bizonylatok és nyomtatványok, valamint az ügyfél- és terméktörzs elemeinek adatrögzítő ablakáról is azonnal indíthatja az iktatást. Évekre visszamenőleg sem okoz problémát pillanatok alatt megtalálnia a szükséges iratokat.

Kulcs-Ügyvitel Cloud felhős adatkezelés esetén speciális beállításokat igényel az iktató program. Ezért használatba vétel előtt kérje ügyfélszolgálati tanácsadásunkat!

A termék lehetőségekről és működésékről az alábbi linkek segítségével olvashatnak:

Kulcs-Iktató bemutató terméklapja »,  Dokumentum kezelés »

 

LOT, szín és méret modul

A termékek egyedi azonosítására többszintű lehetőséget biztosít a Kulcs-Ügyvitel.

Attól függően, hogy saját gyártási, beszerzési és értékesítési folyamataink milyen jellegzetességgel bírnak, gyáriszámokkal, LOT számmal, szavatossági idővel és méret, illetve szín osztályba sorolással jellemezhetjük termékeinket. A bevételezések során termékegyedekhez rendelt azonosító ismérvek alapján lehet a további bizonylatok készítése során meghatároznunk, melyik konkrét termékekre vonatkozóan állítjuk ki azokat. Termék egyed választás minden bizonylaton megadható, azonban csak a készletmozgató és – beállítástól függően a – rendeléssel kapcsolatos bizonylatok esetében kerül ellenőrzésre.

A modul lehetőségekről és működésékről az alábbi linkek segítségével olvashatnak:

LOT, szín és méret modul bemutató terméklapja »

 

LOT, szín és méret modul kezelése:

LOT számos tételek

Szavatossági idővel ellátott tételek

Szín osztályok kialakítása és kezelése

Méret osztályok kialakítása és kezelése

Méret és/vagy szín osztályba sorolt tételek

Termék egyedek beállítása

 

Kiszerelés modul

A Kiszerelés modul biztosítja, hogy a beszerzések, raktárközi mozgások, vagy értékesítés során a termékmennyiségek az adott helyzetben leginkább megfelelő kiszerelésben legyenek dokumentálhatóak. A másodlagos mennyiségek beállítása után, a bizonylatkiállítások, lekérdezések során a különböző kiszerelésekben is elérhető adatok nagyban megkönnyítik a készletkezelés ügyvitelét.

A modul lehetőségekről és működésékről az alábbi linkek segítségével olvashatnak:

 

Kiszerelés modul kezelése :

Másodlagos mennyiségi egységek beállítása

Kiszerelések (másodlagos mennyiségi egységek) kezelése a bizonylatokon és lekérdezésekben

 

Extra naptárkezelő modul

A modul lehetőséget biztosít erőforrások (helyek, eszközök) eseményhez rendelésére, ezzel biztosítja azok foglaltsági adatainak nyilvántartását is. Ezen kívül az egyes naptárban rögzített eseményekhez emlékeztető, ismétlődő emlékeztető is kapcsolható. A bővített naptárkezelés része a csoportosított naptárnézet elérhetősége. Ez biztosítja – többek között – az egyes erőforrások foglaltsági adatainak áttekinthető megjelenítését.

A termék működése:

Tovább a modul leírásához »

A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgálatunk tájékoztatását:

Bővebb tájékoztatást kérek! »

Készletérték feladás modul

A készletfeladás modul lehetőséget biztosít arra, hogy programban rögzített készletkönyvelési bizonylatok és a kapcsolódó főkönyvi szám paraméterezés alapján elkészíthesse a készletkönyvelési adatokat tartalmazó feladási fájlt. A fájl az Adatátadó rendszer segítségével a Kulcs-Könyvelés programban kerül lekönyvelésre.

Készletérték feladás modul működése »

A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:

Bővebb tájékoztatást kérek! »

Költségfelosztás modul

A Kulcs Ügyvitel Költségfelosztás modulja a bejövő számlákon beérkező költségtételek felosztását teszi lehetővé bejövő számla tételekre, valamit gyártás folyamatra.

Költségfelosztás modul működése »

A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:

Bővebb tájékoztatást kérek! »

ADR modul

Az ADR a Veszélyes Áruk Nemzetközi Közúti Szállításáról szóló Európai Megállapodást jelenti. Az ADR kiegészítő modul lehetőséget biztosít a termékek ADR szempontból fontos jellemzőinek termék adatlapon történő rögzítésére, majd ez alapján a programban kiállított szállítólevélen szükséges kapcsolódó adattartalom megjelenítésére.

ADR modul működése »

A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:

Bővebb tájékoztatást kérek! »

Offline Kimenő Számlaimporter

A kiegészítő modul biztosítja kiállított számlák adatainak – meghatározott szerkezetben és specifikáció alapján elkészített – csv fájlformátumból történő programba történő importálását.

Számla importer működése és szerkezeti specifikációja » 

A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgálatunk tájékoztatását:

Bővebb tájékoztatást kérek! »

Offline Bejövő Számlaimporter

A kiegészítő modul biztosítja beérkezett szállítói számlák adatainak – meghatározott szerkezetben és specifikáció alapján elkészített – csv fájlformátumból történő programba történő importálását.

Bejövő számla importer működése és szerkezeti specifikációja  » 

A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:

Bővebb tájékoztatást kérek! »

Offline Vevői Rendelés importer

A kiegészítő modul biztosítja a beérkezett vevői megrendelések adatainak – meghatározott szerkezetben és specifikáció alapján elkészített – csv fájlformátumból történő programba történő importálását.

Vevői Rendelés importer működése és szerkezeti specifikációja  » 

A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:

Bővebb tájékoztatást kérek! »

Kulcs-Felhő szolgáltatás

Bárhonnan, bármikor és bármilyen platformról futtathatja Kulcs-Soft-os programjait és elérheti adatait. A felhő technológiával interneten keresztül használhatja cégünk valamennyi szoftverét. Ezzel megszűnik a helyhez kötöttség, kiemelt biztonságban tudhatja adatait, rengeteg időt és kiadást takaríthat meg az IT fejlesztések és ráfordítások költségéből.

A termék lehetőségekről és működésékről az alábbi linkek segítségével olvashatnak:

Kulcs-Felhő szolgáltatás bemutató terméklapja »

Főkönyvi Adatimporter

A kiegészítő modul biztosítja számla (vevői, szállítói, előleg és kézi számlák), valamint vegyes feladás és bank tételek adatainak – meghatározott szerkezetben és specifikáció alapján elkészített – csv fájlformátumból történő Kulcs-Soft adatátadó programba (Kulcs-Könyvelés felé) történő importálását.

Főkönyvi Adatimporter leírása és szerkezeti specifikációja »

A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgálatunk tájékoztatását:

Bővebb tájékoztatást kérek! »

Kulcs-Szinkron

A Kulcs-Ügyvitel Szinkron szoftver, egy szinkronizáló alkalmazás, amely a számítógépen szolgáltatásként fut, és kapcsolatot teremt a Kulcs-Soft új generációs szoftverei (Kulcs-Ügyvitel Prémium, Kulcs-Számla és Készlet Prémium), és egy külső, webes alkalmazás – például egy webáruház – között.

Kulcs-Szinkron működése és specifikációja  »

A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:

Bővebb tájékoztatást kérek! »

Hitelkeret modul

A hitelkeret modul lehetőséget biztosít arra, hogy a nem fizető, vagy későn fizető ügyfeleivel kapcsolatosan pontos képet kapjon és értékesítés során figyelmeztesse a rendszer, amennyiben a beállított értékeket eléri a pénzügyileg rendezetlen tételek összege.

Hitel keret modul működése »

A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:

Bővebb tájékoztatást kérek! »

Mobilportál modul

A mobilportál modul lehetőséget biztosít arra, hogy okostelefonján folyamatosan szemmel követhesse vállalkozása alakulását. Beépített lekérdezések segítik, hogy pár pillantással felmérhesse raktárkészletének alakulását, értékesítéseit, kintlévőségeinek vagy tartozásainak alkulását.

Mobilportál modul modul működése »

A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:

Bővebb tájékoztatást kérek! »

Távnyomtatás modul

A távnyomtatás lényege az, hogy az ügyfélnek küldendő bizonylataink nem nálunk kerül kinyomtatásra fizikailag, hanem az internet segítségével, a program azt felküldi egy biztonságos adat tárolóhelyre (felhőbe), ahonnan az ügyfél saját maga tudja PDF formátumban megnyitni és kinyomtatni.

Távnyomtatás modul működése »

A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:

Bővebb tájékoztatást kérek! »

Webáruház modul

Nyisson saját webáruházat, mely közvetlen kapcsolatban van szoftverével. A termékei termékképekkel és leírásokkal együtt azonnal feltöltődnek a webáruházába, így ha ma megrendeli új szoftverét webáruházát már holnap megnyithatja! A webáruházából ezután érkező megrendelései is automatikusan lekerülnek a szoftverébe, így Önnek a számla kiállítása innentől kezdve már csak 1 kattintásába kerül! 4 féle ergonómikusan felépített designból választhat.

Webáruház modul működése »

A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:

Bővebb tájékoztatást kérek! »

Szerviz modul

Az Ügyvitel termékcsalád Szerviz modulja lehetőséget biztosít munkalapok készítésére, amely segítségével egy teljes javítási / gyártási folyamat adminisztrálható.

A munkalapon lehetőség van többek között a folyamatban résztvevő kollégák (lejelentő, szakértő, felelős, végrehajtó, ellenőr) megadására, Típus / Altípus beállításra, prioritási szint megadásra, munkalap Állapotának beállítására, az egyes elvégzett munkafolyamatokhoz bejegyzés rögzítésre, alsó- és felső megjegyzés rögzítésére, melyeket a kinyomtatott munkalapon meg is jeleníthetünk, a munkafolyamat során beépített termékek rögzítésére, amiket a munkalapból indítva tovább is bizonylatolhatunk.

Szerviz modul működésének részletes leírása.

A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:

Bővebb tájékoztatást kérek! »

Értékesítés Támogatás modul

Az Értékesítés Támogatás modullal nyomon követi és kontrollálja értékesítési folyamatait az első telefonhívástól a vásárlás lezárásáig. Programjában egyben látja az Értékesítési lehetőséghez tartozó bizonylatokat és minden információhoz könnyen hozzáfér, hogy még nagyobb rálátása legyen az ügyek státuszára.

Értékesítés Támogatás modul működésének részletes leírása

A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgálatunk tájékoztatását:

Bővebb tájékoztatást kérek! »

NAV – Online számla letöltés modul

A modullal rendelkező ügyfeleink csoportosan lekérdezhetik a partnereik által a saját adószámukra kiállított számlákat, néhány kattintás segítségével. Amennyiben a számla „könyvelendő” (megfelelő adatokkal rendelkezik), megtörténhet a rögzítés és máris frissült a készletnyilvántartás / bejövő oldal nyilvántartása.

NAV – Online számla letöltés modul működésének részletes leírása

A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgálatunk tájékoztatását:

Bővebb tájékoztatást kérek! »

ShopRenter Integráció

A modul megvásárlásával az új ShopRenter API kapcsolat integrálható a programba, aminek köszönhetően megannyi új funkciót és lehetőséget kihasználhat webáruházával.

ShopRenter Integráció működésének részletes leírása

A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgálatunk tájékoztatását:

Bővebb tájékoztatást kérek! »