PLUSZ programfunkció,Könyvelőcsomag LIGHT, Mini Integrált Rendszer |
Időszaki pénztárjelentés nyomtatása, címletezés, rovancs készítése – Házipénztár program
Időszaki pénztárjelentést a Listák menü / Időszaki pénztárjelentés menüpontból nyomtathat.
A megjelenő panelen állítsa be, hogy mely időszakra szeretné lekérni a pénztárjelentést, nyomjon OK gombot.
A (nyomtató) ikon melletti lefelé mutató nyílra kattintva választhatja ki a Pénztárjelentés nyomtatása lehetőséget.
Mínuszos egyenleget jeleníthet meg a pénztárjelentés, ha nem göngyölve, hanem újraszámolva kéri le az adatokat, a két lista különbözőségét a pénztárjelentés kezdő dátuma előtti időszak forgalma (vagy januárban: a nyitó pénzkészlet) adhatja.
Ha címletezést is szeretne nyomtatni a pénztárjelentés mellett, a Karbantartás menü / Beállítások menüpontjában, a Működés fülön pipálja be a „Pénztárjelentéskor címletezés kérése” opciót. A programfunkció aktiválása után a pénztárjelentés készítésekor egy új képernyő jelenik majd meg, ahol kézileg kitölthető vagy automatikusan generálható az életszerű címletezés:
A programfunkció aktiválása után a pénztárjelentés készítésekor egy új képernyő jelenik majd meg, ahol kézileg kitölthető vagy automatikusan generálható az életszerű címletezés. Hiányként / pénztári hiányként az az összeg tűnhet fel a pénztárjelentésen, amelynek címletezése nem történt meg |
Hiányként / pénztári hiányként az az összeg tűnhet fel a pénztárjelentésen, amelynek címletezése nem történt meg.
A példában szereplő pénztárjelentés formátumát ide kattintva tekintheti meg.
Ez a bejegyzés programunk LIGHT és PLUSZ verziójával rendelkező Ügyfeleink számára is tartalmaz hasznos információkat. |
Hasznos volt az információ?
|
|
Kapcsolódó bejegyzések
|
|