PLUSZ programfunkció
Küldje el ezt a cikket! Küldje el ezt a cikket!
Cikk nyomtatása Cikk nyomtatása

Projektek használata – Könyvelő program


A könyvelt adatok projektekre való csoportosításához nyújt segítséget a projekt használata.

Amennyiben a könyvelés során is szeretnénk a pénzügyi bizonylatokat projekteknek megfelelően nyilvántartani, majd abból kimutatásokat készíteni, akkor szükséges a könyveléskor a tételekhez projekt adatokat rögzíteni. Ha a könyvelés ilyen módon történik, utólagosan, a listák lekérdezésekor is szűrhetünk majd erre a kategóriára, valamint ha listáinkat (kartonlista, vevő-szállító analitika) Excelbe szeretnénk exportálni, az Excel-táblázatban is megjelennek majd a projekt adataink.

A projekt használatát a Beállítások/Alapbeállítások/Egyéb menüpontban aktiválhatjuk.

Projekt aktiválás

A funkció bekapcsolása után, a Beállítások/Törzskarbantartások/Projektek menüpont alatt, az Új gombra kattintva vihetünk fel új projekteket.

Új projekt

Könyvelés közben is bővíthetjük projekt törzsünket, a könyvelési képernyő tetején az Projekt ikon  Új projekt ikonra kattintva, vagy az <F5> funkcióbillentyű használatával.

Projekt felvitele könyvelő ablakról

Könyvelés közben projektjeinket a főszámlánál is megadhatjuk, vagy tételesen, az ellenszámla oldalon. Ha a főszámlánál megadjuk ezeket az adatokat, az ellenszámlákhoz is automatikusan bekerülnek.

Projekt könyvelése

A Kulcs-Ügyvitel programban a bizonylatokhoz hozzárendelt projekt adatok bizonylat átadáskor átvételre kerülnek a Könyvelő programba is.


Hasznos volt az információ?
info

Miért nem volt hasznos az információ? Kérjük, írja le pár mondatban észrevételét!
Hasznos volt az információ?
info


Kapcsolódó bejegyzések