PLUSZ programfunkció
Küldje el ezt a cikket! Küldje el ezt a cikket!
Cikk nyomtatása Cikk nyomtatása

Terv-tény adatok kezelése – Könyvelő program


Ahhoz, hogy tervezhessük bevételeinket, költségeinket, majd ellenőrizni tudjuk annak megvalósulását, a következő beállításokat kell véghez vinnünk.

Első lépésként aktiválnunk kell a részleg- és munkaszámokat programunkban.

A funkció bekapcsolása után a Beállítások / Törzskarbantartások között, a Részlegszámok és Munkaszámok oldalakon vigyük fel kategóriáinkat.

A részleg- és munkaszámok megadása után a Beállítások/Részlegszám tervadatok karbantartása és a Munkaszám tervadatok karbantartása menüpont alatt rögzíthetjük tervadatainkat.

Kiválasztjuk, hogy melyik főkönyvi számra és melyik hónapra kívánjuk tervadatainkat rögzíteni, majd az általunk megadott részleg- és munkaszámokra felvisszük a kívánt értékeket.

Számláink rögzítése közben a könyvelőablakban meg kell adnunk, hogy melyik részleg- és munkaszámra szeretnénk rögzíteni az értéket.

Listáinkat a Listák/Terv-tény listák menüpont alatt érhetjük el, ahol négy különbőző lista típus közül választhatunk.

A szűrő ablakban kiválaszthatjuk, hogy Részlegszám vagy Munkaszám szerint szeretnénk e lekérni a listát, továbbá, hogy milyen típusú listát, milyen időszakra, melyik főkönyvi számokra, mely részleg-, vagy munkaszámokra.

Havi lista: A kiválasztott hónap terv- és tény adatainak összeshasonlítása.

Kummulált lista: Év elejétől a kiválasztott hónap végéig tartó időszak terv- és tény adatainak összehasonlítása.

Előző évi havi összehasonlító lista: Az előző- és az idei évi - ugyanazon kiválasztott hónpra vonatkozó – adatok összehasonlítása.

Előző évi kummulált lista: Az előző- és az idei évi – év elejétől a kiválasztott hónap végéig tartó időszakra vonatkozó – adatok összehasonlítása.


Hasznos volt az információ?
info

Miért nem volt hasznos az információ? Kérjük, írja le pár mondatban észrevételét!
Hasznos volt az információ?
info


Kapcsolódó bejegyzések