Küldje el ezt a cikket! Küldje el ezt a cikket!
Cikk nyomtatása Cikk nyomtatása

Oszloptörzs bővítése – Egyszeres könyvelő program


Kulcs-Egyszeres szoftverünk alapértelmezetten tartalmazza a papíralapú pénztárkönyv, naplófőkönyv, valamint a társasházi, illetve alapítványi naplófőkönyv klasszikus oszlopait. Szükség esetén bővíthetjük ezeket az oszlopokat – korlátozott keretig. A bevételeknél és a kiadásoknál összesen 20-20 oszlop használható, a követelések és a kötelezettségek közé 8-8 oszlop rögzíthető.

Az új oszlopok rögzítése a Karbantartás menü / Beállítások menüpontban indítható. A Lista oszlopok fül alatt választható ki, hogy bevétel, kiadás, követelés vagy kötelezettség oszlopot szeretnénk rögzíteni. Kattintsunk kétszer a (nem használt) feliratú oszlopok elején található jelölőnégyzetbe, majd a kiválasztás után írjuk be az újként rögzítendő oszlop nevét.

Kattintsunk kétszer a (nem használt) feliratú oszlopok elején található jelölőnégyzetbe, majd a kiválasztás után írjuk be az újként rögzítendő oszlop nevé
2. kép, összesen: 4.

Kattintsunk kétszer a (nem használt) feliratú oszlopok elején található jelölőnégyzetbe, majd a kiválasztás után írjuk be az újként rögzítendő oszlop nevé

Az új oszlopok sikeres rögzítése után már ezeket az oszlopokat is kiválaszthatjuk a bizonylatok rögzítése közben, pénztárkönyv vagy naplófőkönyv nyomtatása előtt a nyomtatási sémákat frissíteni szükséges (az utólagosan felvitt oszlopok a nyomtatható oszlopok közül választhatóak be a nyomtatásban szereplő oszlopok közé):

Nyomtatási séma frissítése


Hasznos volt az információ?
info

Miért nem volt hasznos az információ? Kérjük, írja le pár mondatban észrevételét!
Hasznos volt az információ?
info


Kapcsolódó bejegyzések