Kulcs-Ügyvitel Tudásbázis » Új vevői árajánlat
Nyomtatás Nyomtatás
Küldés e-mailben Küldés e-mailben

Új vevői árajánlat

A Kulcs-Ügyvitel rendszerben könnyedén kiállíthatjuk és nyilvántarthatjuk vevői árajánlatainkat.

Árajánlat készítése

Árajánlatokat az Értékesítés Vevői árajánlatok menüpontban, az Új vevői árajánlat gombra kattintva készíthetünk.

Az új ajánlat készítésekor megadhatjuk a szállító profilját és a vevő adatait. Elegendő csak a vevőt kiválasztani, a vevő többi adatát a program automatikusan beemeli, amennyiben megfelelően megadtuk az adatokat a partner rögzítésekor.

Ha új vevőnek állítunk ki árajánlatot, az ajánlat készítésekor is felvihető az ügyfél, nem feltétlenül szükséges az ügyféltörzsben rögzíteni új partnerünket. A Vevőnél a  jelre kattintva vihetünk fel új ügyfelet.

Ha egy meglévő árajánlat alapján készítjük a bizonylatot (Árajánlat listafunkciók / Új a kiválasztott alapján), akkor is választhatunk másik partnert. Ilyenkor módosítsuk a mező tartalmát, és a beírt karaktereknek megfelelő találati listából kiválaszthatjuk a szükséges elemet.

Az ajánlat érvényességének dátumát is beállíthatjuk. Megadható továbbá részlegszámmunkaszám és projekt. Ezek az adatok automatikusan kitöltésre kerülnek, amennyiben felhasználói jogosultságunkhoz hozzá lettek rendelve a megfelelő részleg- és munkaszámok.

Az árajánlat testre szabható: formátuma a bizonylat sablonok szerkesztésével módosítható.

Tételek fülön rögzíthetjük azokat a termékeket, illetve szolgáltatásokat, amelyeket fel szeretnénk tüntetni a vevői árajánlaton. Az Új gombra kattintva vihetünk fel új tételeket az árajánlatra.

Felső, illetve alsó megjegyzést is rendelhetünk az rögzítendő bizonylathoz. Az ajánlat rögzítésekor is megadhatjuk és be is gépelhetjük a megjegyzés szövegét, de ha a Törzsadatokban feltöltöttük a Felső, illetve alsó megjegyzést törzset, akkor itt csak annyi a teendőnk, hogy kiválasztjuk a megfelelő megjegyzést.

Az ajánlatkészítés végeztével a Mentés és bezárás gombra kattintva az árajánlat elmentése megtörténik és a nyomtatást a későbbiekben az árajánlatok listájából végezhetjük el.

Mentés és nyomtatás gombra kattintva, felugrik egy megerősítő ablak, ahol még módosíthatjuk a sablont, példányszámot, nyomtatót, illetve azon, hogy azonnal nyomtatásra kerüljön-e az ajánlat.

Mentés és nyomtatás gombra kattintva, – ha aktiváltuk a távnyomtatás lehetőségét rendszerünkben,- kiválasztható a Mentés és távnyomtatás lehetősége is. Ilyenkor, az ügyfél e-mail címének megadása után, saját példányunk kinyomtatásához, a nyomtatás paraméterező ablak is megnyílik.

Mentés és új gombra kattintva minden úgy történik, mint a Mentés és bezárás funkciónál, annyi különbséggel, hogy nem záródik be a rögzítőablak, hanem új ablak nyílik meg és tudunk újabb árajánlatot kiállítani.

Árajánlat kiállítható a következő menüpontokban:

» az ÉrtékesítésVevői árajánlatok menüpontban,
» az ÜgyfélkezelésÜgyfelek menüpontban, a Bizonylat készítése ikonra kattintva,
» az ÜgyfélkezelésÜgyfelek menüpontban, az adott ügyfél adataiba belépve, a Bizonylat készítése ikonra kattintva.

A program lehetőséget nyújt arra, hogy meglévő árajánlat alapján további bizonylatokat állítsunk ki.