Nyomtatás Nyomtatás
Küldés e-mailben Küldés e-mailben

PRÉMIUM programfunkció - Kulcs-Számla   Kulcs-Számla és Készlet   Kulcs-Ügyvitel   

Távnyomtatás aktiválása

 Kulcs-Ügyvitel rendszerben az e-számla és EDI megoldásokon kívül a távnyomtatás (NAV állásfoglalással elfogadott megoldás)  segítségével is megvalósítható az, hogy értékesítési bizonylatainkat  elektronikus úton, egyszerűen, hatékonyan és biztonságosan eljuttassuk partnereinkhez. Ennek a megoldásnak nincsenek plusz költségei, nem igényli extra szerződések megkötését, így nagyon költséghatékony lehetőség.

Fontos, hogy a szoftver rendszerigényének leírásában feltüntetetteknek megfelelően az internet ellenőrzéshez ICMP csomagok engedélyezése szükséges.

A távnyomtatás lényege az, hogy az ügyfélnek küldendő bizonylataink nem nálunk kerül kinyomtatásra fizikailag, hanem az internet segítségével, a program azt felküldi egy biztonságos adat tárolóhelyre (felhőbe), ahonnan az ügyfél saját maga tudja Pdf formátumban megnyitni és kinyomtatni.

Tekintse meg a NAV (APEH) távnyomtatásról szóló állásfoglalását.

A távnyomtatás aktiválására a Karbantartás \ Beállítások menüponton belül a „Távnyomtatás beállítások” fülön van lehetőség.

távnyomtatás aktiválása

A megnyíló ablakon kattintsunk az Aktiválás gombra.

A sikeres aktiválásról visszaigazoló üzenetet kapunk.

A beállítások érvényesítése és a távnyomtatás funkcióinak használata előtt, a programot újra kell indítani.

Fontos! A Távnyomtatás sikeres aktiválása után feltétlenül készítsünk adatbázis mentést. A későbbiekben ugyanis a távnyomtatás aktiválása előtt készült mentések visszatöltése csak ügyfélszolgálati beavatkozás segítségével végezhető el.

Aktivált távnyomtatás használata esetén csak olyan adatbázis mentés tölthető  vissza ügyfélszolgálati segítségnyújtás nélkül, melyben a távnyomtatás már aktivált állapotú.

Amennyiben nincsenek meg az aktiváláshoz szükséges adatok – azaz cégadataink közt nem adtunk meg email címet, az aktiválás nem valósítható meg. Erről figyelmeztető üzenet jelenik meg.

Ilyen esetben a távnyomtatás beállításához szükséges e-mail címet a Karbantartás menü Rendszerbeállítások pontjában, a Cégadatok fülön lehet rögzíteni.

A távnyomtatás aktiválását követően, a Karbantartás \ Beállítások menüponton belül a „Távnyomtatás beállítások”  pontjára kattintva, látható az aktivált állapotról szóló tájékoztatás, illetve a kísérő levél alap sablonja, melyről az alábbi linken találhat részletes leírást.

A távnyomtatás funkció deaktiválása szintén ezen a menüponton belül tehető meg.

távnyomtatás deaktiválása