Verziótájékoztató: 2019. április 01.
Kulcs-Ügyvitel frissítés Verziószám: 19.03.1126.8416 Megjelenési dátum: 2019. április 01. |
A verzióban elérhető újdonságok, fejlesztések
ÚJ! – Jogosultság kezelés és eseménynapló integrálása a Kulcs-Számla Perfekt programba» |
ÚJ! – Automatikus árfolyamletöltési lehetőség integrálása a Perfekt szoftverekbe» |
Számlakészítés közben ügyféladat módosítási lehetőség
A frissítés után lehetőséget biztosítunk arra, hogy kimenő számla kiállítása közben lehessen ügyfél adatokat módosítani.
A bizonylatkiállító ablakban a vevő megadásánál a következő ikon segítségével lehet előhívni a vevő módosítás opciót:
A gomb megnyomása után megnyílik az ügyfél adatlap, ahol módosítani lehet a szükséges adatokat. Módosítás után a megváltozott információk lesznek felvezetve a kiállított számlára.
Ha be van kapcsolva a Karbantartás -> Rendszerbeállítások -> Szűrőablak megjelenítése opció között az Ügyfél lista előtti szűrőablak megjelenítése, akkor a korábbi kereső ikon megváltozik:
Korábban a … ikont használtuk a keresésre, viszont ugyanez az ikont használjuk most a módosításra, ezért megváltoztattuk a korábbi ikont.
Vevői rendelésen megjeleníthető a megrendelés dátuma
A Karbantartás -> Törzsadatok -> Bizonylatsablon menüponton belül a vevői rendelés sablonokon a Feliratok opciónál bekapcsolható feliratként megjelent a Megrendelés dátuma:
Az opció bekapcsolásával a vevői rendelések nyomtatási képén megjelenik a bizonylaton beállított megrendelés dátum információ:
Beszerzési ár kronológiából megnyithatóak a beszerzési bizonylatok
A frissítést követően a termékek adatlapján található beszerzési ár kronológián megjelenített bizonylatok megnyithatóak erről a felületről, dupla kattintással.
Ügyviteli programjainkba integrálásra kerül a Bisnode kapcsolat, melynek segítségével az ügyfél adatok automatikusan kitöltésre kerülnek a Bisnode rendszerben található ügyféladatokkal.
A funkció használatához be kell kapcsolni a következő opciót a Karbantartás -> Rendszerbeállítások -> Általános menüponton belül:
Az opció bekapcsolása után elegendő az ügyféladatlapon begépelni az ügyfél nevének első 3 karakterét. A név begépelésekor 1000 msec-es késleltetés van beállítva. Ezután a Bisnodeban található adatok alapján felajánlásra kerülnek a begépelt karakterek alapján az ügyfelek (a képen látható ikonra kattintva):
Az ügyfél kiválasztása után a következő adatok automatikusan kitöltésre kerülnek az ügyfél adatlapján:
- Név
- Adószám
- Cím adat
Amennyiben a Bisnode szerverei a kéréskor nem válaszolnak, abban az esetben 10000 msec után időtúllépéssel megszakítjuk a kérést.
FONTOS! Windows XP operációs rendszer alatt a funkció nem működik!
Vevői rendelések teljesíthetőségének frissítése rendelési dátum alapján
A Karbantartás -> Rendszerbeállítások -> Bizonylat kapcsolatok paraméterezése opción belül létrehoztunk egy új opciót:
Az opció bekapcsolásával a vevői rendelések teljesíthetőségének frissítése nem a szállítási határidők alapján történik, hanem a rendelésen beállított rendelési dátum alapján.
Fordított adózású áfakulcs a Számla Start programba
A frissítés után a Számla Start típusú programban is elérhetővé vált a fordított adózású áfa kulcs kezelése.
Mobilportál integráció a Kulcs-Számla Start és Perfekt programba
A frissítés után a Számla Start és Perfekt programokban is elérhetővé vált a mobilportál modul.
Jogosultság kezelés és eseménynapló integrálása a Kulcs-Számla Perfekt programba
A frissítés után a Számla Perfekt programban elérhetővé vált a jogosultságkezelés valamint az eseménynaplózás lehetősége.
Automatikus árfolyamletöltési lehetőség integrálása a Perfekt szoftverekbe
A frissítés után a Perfekt programjainkba elérhetővé vált az automatikus árfolyam letöltés, ami az MNB középárfolyamot tölti le.