Verziótájékoztató – 2015. január 14.
Megjelenési dátum: 2015. január 14.
A verzióban elérhető újdonságok, fejlesztések
Webáruház modul frissítés és új funkciók
Webáruház modulunk jelentős újdonságokkal bővült.
Ennek megfelelően, nagyobb körültekintést igényel az új lehetőségek használatba vétele. Így most a program aktuális frissítő verziójának feltelepítésével, nem frissül automatikusan programból aktivált webáruháza.
Természetesen a Kulcs-Ügyvitel frissítése után, aktivált webáruháza a külön lefuttatott webáruház frissítés megtörténtéig is zavartalanul üzemel.
Fontos, hogy a webáruház frissítés lefuttatása előtt feltétlenül olvassa el részletes tájékoztatásunkat a változásokról, hogy a frissítés után is az Ön igényeinek maximálisan megfelelően működjön webáruháza.
Webáruház modul frissítési tájékoztató
Devizás számlák, bankok és pénztárak átértékelése
Mostantól a programban lehetőség van a devizás számlák, bankok és pénztárak átértékelésére.
A deviza átértékelésről részletesen kapcsolódó bejegyzésünkben olvashatnak.
Devizás számlák, bankok és pénztárak átértékelési folyamatának leírása
Jótállási jegyek szűrési lehetőségének bővülése
A frissítő verzió feltelepítésével lehetőség nyílik termékegyedek szerinti szűrésre.
A rendszerbeállításokban – termékben, vagy a külön megvásárolt LOT modul szerint elérhető – bekapcsolt egyed azonosítási lehetőségek megjelennek a szűrőablakon.
Raktári bevét lista bővítése szállító cím információkkal
A raktári bevét lista tartalma bővült a bizonylaton szereplő szállító cím adataival.
Terméklista bővítése átlagos készletérték információval
A termék listán elérhető egy új, általános készletérték információ oszlop. Ez az összesített készletérték/összes készlet számítási módszer alapján nyújt tájékoztatást a felhasználóknak.
Bejövő számla készítés lehetősége raktárközi átadásból
Lehetőség van raktárközi átadásból bejövő számla készítésére.
Szerződések automatikus kiszámlázási lehetősége
A szerződések listájában új funkció érhető el. Az automatikus számlázás funkció segítségével a listában kijelölt szerződések alapján készíthetőek el automatizáltan a kapcsolódó számlák.
A következő ablakon beállítható az automatikusan kiállítandó számlákra vonatkozó árfolyam (ha nem a rendszer alapértelmezett pénznemében történik a számlázás), a számlákon alkalmazandó fizetési mód, a kiválasztott nyomtatási sablon, a feltüntetendő teljesítési dátum és akár törzsből választhatóan felső és alsó megjegyzés.
Az automatikus számlakészítés az OK gombbal indítható el. A számlakiállítás eredményességéről tájékoztató ablak jelenik meg.
Beszerzési ár és árrés információk megjelenítése a számlázás és vevői rendelés mellett már az árajánlatkiállítás során is
Értékesítés során értékes információt nyújt, ha látható az ügyletből várható haszon. Erről nyújt naprakész információt számlakiállítás, megrendelés és – jelenlegi frissítő verziónktól kezdődően – árajánlat készítése közben az árrés adatok megjelenítési lehetősége.
Az opció beállítható a Karbantartás / Beállítások / Rendszerbeállítások / Általános fülön, a Készletkezelés részen.
Lehetőség van felhasználókhoz kötötten beállítani az árrés információk megtekintésének jogát. A Karbantartás / Munkatársak pontban az egyes felhasználók Jogosultságok fülén az Értékesítés – Számlázás pontban található meg az ehhez kapcsolódó jogosultság, az „Árrés megtekintése”.
Az információkat a tételszerkesztő ablakon tekinthetik meg az arra jogosult felhasználók a termék és raktár kiválasztását követően.
Összesített tételes kedvezmény feltüntetési lehetősége a számlán
Számlán megjeleníthető összesítve a tételekre adott kedvezmény a tételsorok után, alsó megjegyzés felett. A megjelenítéshez szükséges a Karbantartás / Törzsadatok / Bizonylatok /Bizonylat sablon pontban az alkalmazott számlasablonon bekapcsolni a Feliratok fülön elérhető „Összesített tételes kedvezmény” jelölőnégyzetét.
Bevét esetén árszámítás ráosztott költség esetén
Bevét esetén árszámítás alkalmazása esetén, amennyiben van a termék beszerzési árára ráosztott szolgáltatás típusú költség, az árszámítás a módosított költséget veszi figyelembe és ez alapján számolja újra az eladási árat.
PTGSZLAH nyomtatvány kitöltési lehetősége
Az Értékesítés / Számlák / Számlák listája menüben érhető el az ÁNYK- PTGSZLAH nyomtatvány kitöltéséhez szükséges xml fájl elkészítési lehetősége. Azoknak akikre nem heti, hanem havi jelentési kötelezettség vonatkozik, itt készíthetik el, a szűrőfeltételek beállítása után az ÁNYK segédprogramba beolvasható xml fájlt.
Ügyfeleknél beállítható a számlázáskor alkalmazott esedékesség számítási módszer
Az ügyfél adatlap Pénzügy fülén beállítható, hogy az adott ügyfél számára kiállított számlán az esedékességi napok számát a számla kiállításához, vagy teljesítési dátumához viszonyítva számolja-e a program. Amennyiben az ügyfélnél kiválasztásra kerül egy módszer, a program ezt tekinti elsődlegesnek, a Karbantartás / Beállítások / Rendszerbeállítások / Általános fülön megadott beállítás helyett.
Környezetvédelmi termékdíjhoz kapcsolódó új ügyletkódok
A jogszabályi előírásoknak megfelelően a környezetvédelmi termékdíj kódjai a 343/2011 (XII.29.) kormányrendelet 1. sz melléklete alapján frissítésre kerültek.
Stornó és stornózott számla összepontozási lehetősége és főkönyvi feladásuk
Az új programverzióban már elérhető a stornózott és stornó számla összepontozásának lehetősége. Az összepontozott bizonylatok feladása is a Kulcs-Könyvelés programba, ennek megfelelően történik.
A Pénzügy / Kiegyenlítések kezelése pontban, egy stornózott számlához a Pénzügyi oldalon kiválasztható az ahhoz kapcsolódó stornó számla is.