Nyomtatás Nyomtatás
Küldés e-mailben Küldés e-mailben

Elektronikus számlázás

Elektronikus számla kibocsátása esetén jelentősen csökkenthetőek a számlázás költségei (papír ktg., festék ktg., posta ktg. megtakarítás).

Elektronikus számla létrehozására, és hitelesítésére két különböző módszer áll rendelkezésünkre a programban.

Karbantartások menüben a Rendszer beállítások / Általános / E-számla  pontban választhatjuk ki, a saját ügyviteli folyamatainknak megfelelőt.  Az elektronikus számla Hitelesítésre két lehetőség közül választhatunk.

2013-12-18_11h07_11

» E-számla állományok létrehozása hitelesítés nélkül
» Távoli hitelesítés használata (E-számla.hu hozzáférés megadása)

E-számla állományok létrehozása hitelesítés nélkül  opció választása esetén, meg kell adnunk a Kimenő számlák mappájának útvonalát. Ide kerülnek az elektronikus számlák elkészítésével létrejött xml és pdf fájlok. Ezek hitelesítését – szükség esetén – a Kulcs-Ügyvitel rendszeren kívül, az xml és pdf fájlok felhasználásával végezhetjük el (pl. elektronikus aláírással).

Az elektronikus számla elkészítéséhez az Ügyfelekhez rögzíteni kell Elektronikus számlázási címet.

Távoli hitelesítés használata (E-számla.hu hozzáférés megadása) opció választása esetén az Ügyfélszolgálatunkkal előzetesen egyeztetett és az Appsol Zrt.-től kapott Felhasználó nevet és Jelszót kell a beállítás során megadni.

Ez esetben is az elektronikus számla elkészüléséhez az Ügyfélhez  rögzíteni kell Elektronikus számlázási címet és e-mail címet valamint adószámot.

Ezen számlák hitelesítése megtörténik elkészítésük során, és megtekintésükre az Appsol Zrt. oldalán van lehetőség. Mint kibocsátó, a belépési adatok megadásával kérdezhetjük le az Appsol Zrt. online felületén, a kiállított elektronikus számlákat. Ügyfeleink pedig, értesítést kapnak arról, hogy e-számla került kiállításra a részükre, és megkapják az Appsol Zrt. oldalán történő megtekintéshez szükséges információkat is.

FONTOS!

Elektronikus számla kiállításakor a vevő adatainak részletes kitöltése mindenképpen szükséges, mivel az e-számla szolgáltató ezen adatok nélkül, nem tudja feldolgozni az elektronikus számlát [ország, közterület, közterület jellege, stb]