Kulcs-Ügyvitel Tudásbázis » Elektronikus számlázási cím
Nyomtatás Nyomtatás
Küldés e-mailben Küldés e-mailben

PERFEKT programfunkció - Kulcs-Számla   Kulcs-Készlet   Kulcs-Számla és Készlet   PRÉMIUM programfunkció - Kulcs-Számla   Kulcs-Készlet   Kulcs-Számla és Készlet   Kulcs-Ügyvitel   

Elektronikus számlázási cím

E-számlás partnereink adatlapján elektronikus számlázási  címet is rögzíthetünk.

Elektronikus számlázási cím felvitelekor annyi a teendő, hogy az ÜgyfélkezelésÜgyfelek menüpontban ki kell választani az adott ügyfelet, akihez a címet szeretnénk felvinni, majd a Címek fülre kattintva a meglévő Központi címet tudjuk módosítani, illetve új cím felvitelére is lehetőségünk van.

 

Amennyiben nem szeretnénk új címet felvinni, akkor a Központi cím beállításaiban be kell pipálni az E-számla cím jelölőnégyzetet.

EDI használata esetén az EDI kód kitöltése elengedhetetlen. Az EDI idegen kód mező kitöltése is szükséges lehet, mivel ebbe a mezőbe kerül az EDI partneremnél nyilvántartott ügyfél azonosítóm.

Amint bejelölt az Elektronikus számlázási cím opció, onnantól kezdve az e-mail cím megadása kötelező. E-mail címet az Elérhetőségeknél tudjuk rögzíteni.