Kulcs-Ügyvitel Tudásbázis » Távbizonylatok kezelése ügyfeleinknél
Nyomtatás Nyomtatás
Küldés e-mailben Küldés e-mailben

PRÉMIUM programfunkció - Kulcs-Számla   Kulcs-Számla és Készlet   Kulcs-Ügyvitel   

Távbizonylatok kezelése ügyfeleinknél

 Kulcs-Ügyvitel rendszerben lehetőség van arra, hogy távnyomtatás segítségével juttassuk el ügyfeleinkhez értékesítési bizonylatainkat. Ezzel kapcsolatosan, fontos tudnunk, hogy ügyfeleinknél, illetve saját rendszerünkben, hogyan tudjuk kezelni a távbizonylatokat.

A távnyomtatás lényege az, hogy az ügyfélnek küldendő bizonylataink nem nálunk kerül kinyomtatásra fizikailag, hanem az internet segítségével, a program azt felküldi egy biztonságos adat tárolóhelyre (felhőbe), ahonnan az ügyfél saját maga tudja Pdf formátumban megnyitni és kinyomtatni.

A bizonylat Mentés és távnyomtatás funkció segítségével történő bezárásakor, ügyfelünk, a távnyomtatás során megadott e-mail címére megkapja az értesítést arról, hogy letölthető bizonylata érkezett.

A levélben ügyfelünk tájékoztatást kap arról, hogy milyen típusú bizonylata érkezett, valamint ennek kiállítási dátumáról és arról a határidőről (7 nap), melyen a megadott linkről megnyithatja a nyomtatási oldalt, ott kinyithatja és kinyomtathatja a bizonylatot.

Amennyiben a megadott linkre kattint, a megjelenő pdf formátumú bizonylat kinyomtatásával a távnyomtatási folyamat lezárul (a bizonylat ügyfél példánya kinyomtatásra került).

Számlát, csak egy alkalommal lehet megnyitni (a szigorú elszámolási példányszám miatt).