Kulcs-Ügyvitel Tudásbázis » Szállítói rendelések
Nyomtatás Nyomtatás
Küldés e-mailben Küldés e-mailben

PRÉMIUM programfunkció - Kulcs-Készlet   Kulcs-Számla és Készlet   Kulcs-Ügyvitel   

Szállítói rendelések

A rendszerben a szállítói megrendeléseket a Beszerzés Szállítói rendelések menüpontban tudjuk a rendeléseinket rögzíteni, illetve nyilvántartani.

2013-12-21_13h52_39

Szállítói rendelés készítése

Az Új rendelés ikonra kattintva tudjuk felvinni a szállítói rendelést.
Rendelés rögzítéskor meg tudjuk adni a szállító adatait. Elegendő csak a szállító nevét kiválasztani, a többi adatát a program automatikusan beemeli, amennyiben megfelelően megadtuk az adatokat a a partnertörzsben.

Amennyiben új szállítótól rendelünk, akinek az adatai még nem szerepelnek a nyilvántartásunkban, akkor nem szükséges bemenni az ügyféltörzsbe és rögzíteni az új szállítót, hanem bizonylatkészítéskor is felvihető. A Szállítónál az + jelre kattintva tudunk új szállítót felvinni.

A rendeléshez szállítási határidőt, részlegszámot, munkaszámot és projektet tudunk hozzárendelni. Amennyiben felhasználóként vagyunk a programban belépve és a felhasználói jogosultságunkhoz hozzá lett rendelve a megfelelő részleg- és munkaszám, akkor ez automatikusan kitöltésre kerül. Szükség esetén kiválaszthatjuk az Áfa nélküli bizonylat jelölőnégyzetet. Az Aktiválás jelölőnégyzet kiválasztása nyomán, ha a bizonylat mentésre kerül, a rajta szereplő készletek nem Megrendelt, hanem Beérkező státuszba kerülnek.

Tételek fülön tudjuk felrögzíteni azon tételek, illetve termékeket, melyeket fel szeretnénk tüntetni a szállító megrendelésen. Az Új gombra kattintva tudunk tételeket felvinni az ajánlatra.

Felső, illetve alsó megjegyzést rendelhetünk az rögzítendő bizonylathoz. Az ajánlat rögzítésekor is megadhatjuk, illetve begépelhetjük a megjegyzés szövegét, de ha a Törzsadatokban feltöltöttük a Felső, illetve alsó megjegyzést törzset, akkor itt csak annyi a teendőnk, hogy kiválasztjuk a megfelelő megjegyzést.

A szállítói rendelés testre szabható bizonylat. A testreszabást a bizonylat sablonok szerkesztésével tudjuk elvégezni.

A szállítói megrendelés készítésének végeztével a Mentés és bezárás gombra kattintva a rendelés elmentése megtörténik és a nyomtatást a későbbiekben a szállítói rendelések listájából végezhetjük el.

Mentés és nyomtatás gombra kattintva, felugrik egy megerősítő ablak, ahol még módosíthatjuk a sablont, példányszámot, nyomtatót, illetve azon, hogy azonnal nyomtatásra kerüljön-e a szállítói rendelés.

Mentés és nyomtatás gombra kattintva, – ha aktiváltuk a távnyomtatás lehetőségét rendszerünkben,- kiválasztható a Mentés és távnyomtatás lehetősége is. Ilyenkor, az ügyfél e-mail címének megadása után, saját példányunk kinyomtatásához, a nyomtatás paraméterező ablak is megnyílik.

Mentés és új gombra kattintva minden úgy történik, mint a Mentés és bezárás funkciónál, annyi különbséggel, hogy nem záródik be a rögzítőablak, hanem új ablak nyílik meg és tudunk újabb szállítói rendelést kiállítani.

Szállítói megrendelés nyomtatási képe:

A program lehetőséget nyújt arra, hogy meglévő rendelésből alapján raktári bevét bizonylatot, illetve bejövő számlát állítsunk ki.