Kapcsolat forrása
Az ügyfelekhez megadható a kapcsolat forrása (milyen forrásból értesült az ügyfél a cégről, milyen csatornán érkezett a kapcsolat), ezen adatokból is többletinformációk vonhatók le CRM vagy akár marketing szempontból egyaránt.
A kapcsolat forrás bejegyzéseket a Karbantartás menüben, a Törzsadatok ikonra kattintva az Ügyfélkezelés/Kapcsolat forrása ablakban lehet rögzíteni. Új kapcsolat forrása bejegyzés rögzítése esetén a néven kívül még a közeg adható meg (amely közeg lehet pl.: Telefon, E-mail, Levél, Telefax, Személyes), továbbá a meglévő bejegyzések módosíthatók és igény esetén lomtárba is helyezhetők.
Az Ügyfélkezelés menüben az Ügyfelek listában található ügyfeleinkhez a korábban rögzített kapcsolat forrása bejegyzések hozzárendelhetők, az Egyéb adatok ablakban. Ezen Kapcsolat forrása bejegyzésre szűrni, listázni is lehet.