Nyomtatás Nyomtatás
Küldés e-mailben Küldés e-mailben

Ügyfelek törlése ügyféltörzsből

A program lehetőséget ad arra, hogy az ügyféltörzsben szereplő ügyfeleket töröljük. Az ügyfelek, törléskor a Karbantartáson belül a  Lomtárba kerülnek, ők az ügyféllistában már a későbbiekben nem jelennek meg.

2013-12-12_10h52_07

Ha egy ügyfelet törlünk, akkor minden esetben lomtárba kerül, viszont véglegesen csak akkor tudjuk törölni, hogy ha nincs rá hivatkozás a rendszerben. Például, ha már lett neki kiállítva számla, akkor nem tudjuk véglegesen törölni a nyilvántartásból.

Egyszerre több ügyfelet is lomtárba tud helyezni. Az  Ügyfélkezelés Ügyfelek menüponton belül ki kell jelölni a törlendő partnereket, majd a  Törlés gombra kell kattintani.

2013-12-12_10h59_32

A lomtárba helyezett ügyfeleket a lomtárból vissza tudjuk állítani. A visszaállítást a Karbantartás menüponton belül a Lomtár pontban tudja elvégezni. A megjelenő listában ki kell választani annak az ügyfélnek a nevét, melyet mégsem szeretnénk véglegesen törölni és a Visszaállítás gombra kell kattintani.

 A Visszaállítás gombra kattintva meg fog jelenni egy figyelmeztetés, illetve egy kérdés, hogy biztosan vissza szeretnénk-e helyezni a kiválasztott ügyfelet az ügyféltörzsbe, itt az Igen gombra kattintva a lomtárazott ügyfelek listájából eltűnik az adott ügyfél neve és megjelenik az  Ügyfelek között.