Webáruház szinkronizálási folyamatok
A Kulcs-Ügyvitel termékcsalád lehetőséget biztosít arra, hogy Ön a nap 24 órájában elérhető webáruházat üzemeltessen és ezzel maximálisan kihasználja a szoftver bevételnövelő lehetőségeit. A webáruház zavartalan működtetéséhez, a Kulcs-Ügyvitel program és a webáruház adatainak folyamatos szinkronizálására van szükség.
Webáruház modul használata esetén fontos, hogy a webáruház és a Kulcs-Ügyvitel adatainak összhangban kezelésére kellő figyelmet fordítsunk, hiszen ez biztosítja vásárlóink maximálisan költséghatékony kiszolgálását és ezzel az ügyfél-elégedettség növelését.
A szinkronizálási folyamatok zavartalan lefuttatása érdekében, az internet kapacitását használó egyéb alkalmazásokat ajánlott a szinkronizálási folyamat idejére leállítani.
Ahhoz, hogy webáruházunkban megvásárolhatóak legyenek a Kulcs-Ügyvitel programban már rögzített termékek, szükség van a termékek és – beállítása esetén – a paraméterezésnek megfelelő raktárban található készletinformációk szinkronizálására, azaz a termékek feltöltésére a Kulcs-Ügyvitel terméktörzséből a webáruházba.
A termékek szinkronizálása a Termékkezelés menüben, a Termékek listájában van lehetőség. A termék képek csak *jpg és *png fájlok lehetnek!
A webáruházban is forgalmazni kívánt termékeinkhez állítsuk be a Webáruházas típust, a termék adatlapjának Megnyitásával. Amíg nem történik meg a webáruházunk aktiválása, a termék adatlapon nem jelenik meg a Webáruházas jelölőnégyzet.
A Termék szinkron gombra kattintva indíthatjuk el a szinkronizálási folyamatot. Ennek hatására, a webáruházasként megjelölt termékek friss adatai (a termék neve, ára, a termékhez feltöltött kép, a termék megjegyzés mezőbe írt leírása, a termékek első termék kategória alatti besorolásának értéke) a webáruzházban is aktualizálásra kerülnek. A sikeres szinkronizálásról, egy visszaigazoló üzenet jelenik meg a Kulcs-Ügyvitelben.
Ahhoz, hogy a webáruházon keresztül beérkezett megrendelések, a Kulcs-Ügyvitelben is megjelenjenek a kiszállítandó megrendelések listájában, szükség van a vevői megrendelések szinkronizálására.
A megrendelések szinkronizálására a Kulcs-Ügyvitel szoftver Értékesítés menüpont Vevői rendelések listájában, a Webáruház szinkron gombra kattintva van lehetőségünk. Ennek hatására, a webáruházba érkezett vevői rendelések bekerülnek a bizonylatok listájába.