Kulcs-Ügyvitel Tudásbázis » Hogyan tudok E-számlát kiállítani és mennyit spórolhatok ezzel a cégemnek?
Nyomtatás Nyomtatás
Küldés e-mailben Küldés e-mailben

Hogyan tudok E-számlát kiállítani és mennyit spórolhatok ezzel a cégemnek?

Az e-számla rendszer olyan számlázási rendszer, ahol a számlák elektronikus úton jutnak el a vevőihez. Ez egyrészről hihetetlenül takarékos, mivel a számlákat nem kell kinyomtatni és postázni, másrészről nagyon gyors megoldás, mivel a vásárlást követően azonnal megérkezik a számla is, bárhol is van a világban a vevő telephelye. Nagyon jól alkalmazható az elektronikus számlázás nagy mennyiségű, rendszeres számlázásnál is – például havidíjak esetében.

 Kulcs-Ügyvitel, környezetbarát és költséghatékony

» Nagy mennyiségű számla kibocsátása esetén jelentősen csökkenthető a
számlázási költség. (papír ktg., festék ktg., posta ktg. megtakarítás)
» Az eredeti példányok tárolása elektronikus módon történik, mely helytakarékos
» Teljesen elektronikus ügyviteli lehetőség
E-számla elkészítéséhez elsőnek a Karbantartás menüben a Rendszer beállításokban adhatjuk meg a szükséges adatokat.
2014-01-29_09h48_35
RÉSZLETEK
A szükséges beállítások után már csak az ügyfeleinkhez kell rögzítenünk Elektronikus számlázási címet, a CRM menü Ügyfelek listájában. Ezek után máris állíthatjuk ki első elektronikus számláinkat elindulva a költséghatékonyság és környezettudatosság és nem utolsó sorban az online kereskedelem útján.