Verziótájékoztató – Megjelenési dátum: 2013. okt. 07.
Megjelenési dátum: 2013. október 07.
A verzióban elérhető újdonságok, fejlesztések
Terméklista szűrésnél új opciók
Amennyiben a termékválasztónál bekapcsoltuk a szűrési lehetőséget a Karbantartás / Rendszer beállítások / Szűrőablak megjelenítése menüben, felugró ablakban megjelennek termékeink egy listában. Ennél a nézetnél, ha rákattintunk egy termékre, akkor megjelennek róla az új információk, úgy, mint Árszorzós árak, Árlistás árak, Akciós árak, Megjegyzés, a termék fotója, valamint a listában az Egységár és a Raktárkészlet.
Hitelkeret, összes kintlévőség és megjegyzés megjelenítése ügyfél lista szűrésnél
Hasonlóan, mint a terméklista szűrési opciót , ügyfeleinknél is lehetőségünk van bekapcsolni.
Nem kell mást tennünk, mint a Karbantartás / Rendszer beállítások / Szűrőablak megjelenítése menüben be kell pipálnunk, hogy Ügyfél lista előtti megjelenést szeretnénk.
Miután kiválasztottuk Ügyfelünket, megjelennek róla az új információk. Többek között néhány statisztikai adat, Hitelkeret, Összes kintlévőség, Lejárt kintlévőség, valamint a Megjegyzés. Ezzel gyors áttekintést kapunk Ügyfeleinkről.
Új tétel beszúrása és sorba rendezése egy termék rögzítésénél a bizonylatokon
Minden bizonylaton van lehetőségünk új tétel beszúrására az ÚJ gomb melletti legördülő menüben, ami a kijelölt tétel elé szúr be egy új tételt.
A rendezést mostantól a Fel – Le nyilakkal is van lehetőségünk kezelni, ha termékeink nem jó sorrendben kerültek a bizonylatra.
Ha Név szerint vagy például Egységár szerint rendeznénk tételeinket, akkor csak kattintsunk a lista megfelelő fejlécére.
Garanciális visszatartás és garanciális esedékesség a bizonylatokon és nyomtatásnál
A garanciális visszatartás adóalapot képez a számlán, ez azt jelenti, hogy fel kell tüntetni a teljes fizetendő összeget a számlán, de azt is, hogy ebből az összegből garanciális visszatartás történik, aminek kifizetése egy másik határidő lesz.
Így számlakiállításnál mostantól megjelenik ez az opció is.
Figyeljünk arra, hogy amennyiben a Karbantartás / Törzsadatok / Bizonylatok / Bizonylat sablon menüben a Feliratoknál bejelöljük, hogy a nyomtatási bizonylaton jelenjen meg a Garanciális visszatartás és esedékesség, úgy a számlán egyszerre két esedékességi határidő szerepel majd.
Ha Ügyfelünk a Garanciális visszatartási díjon kívüli részt már teljesítette határidőre, csak a Garanciális visszatartás értéke hiányzik, úgy az Értékesítés / Vevőforgalmi lista szűrésnél, ezentúl a Részben kiegyenlített opciónál találjuk meg a számlát. Ebben az esetben Fizetési felszólítást nem áll módunkban kiállítani, mivel a Garanciális esedékesség még nem járt le.
Új opció a visszáru tétel felvételére a szállítólevélen
Abban az esetben, ha Ügyfelünk hibás teljesítésre vagy visszavásárlási jogára hivatkozva visszaküldi termékét, úgy visszáru keletkezik, amit nekünk kell lekönyvelnünk.
Új szállítólevél kiállításakor mostantól egy gyors lehetőséggel tudunk Új visszáru tételtrögzíteni.
Amennyiben elkészítettük a visszárut tartalmazó szállítólevelünket, azzal együtt keletkezik, egy technikai bevét bizonylat. Ezt lehetőségünk van sztornózni. Így visszakerül visszárunk a raktárba készletre.
A termékegyed azonosítással (gyáriszám, méret, szín, szavatossági dátum) nyilvántartott készleteinkből történő visszáru adminisztrációját is gyorsítja, ha ezzel a funkcióval végezzük el a visszavétet.
Új Cégprofil létrehozásánál megöröklődnek az adatok
A programban több szállítói profilt is létrehozhatunk. Ez abban az esetben lehet szükséges, hogy ha a cég több bankszámlaszámmal rendelkezik, illetve ha azt szeretnénk, hogy bizonyos bizonylatokon más szállítói adatokat szeretnénk feltüntetni.
Ebben a programverzióban, ha létrehozunk egy új cégprofilt, akkor az Adószám, a Közös. adószám és Cégjegyzékszám is öröklődik az elsődleges profilból.
Bizonylat kapcsolatoknál a tételes megjegyzések átvétele
A Karbantartás/Rendszer beállítások/Általános/Bizonylat kapcsolatok paraméterezése pontban, a Megjegyzések átvételnél megjelent egy új oszlop, aminek a feladata az, hogy ha az adott bizonylatból átvegye a Tételes megjegyzéseket. Például ha Szállítói rendelésből Bejövő szállítólevelet készítünk, akkor nem csak az Alsó és a Felső megjegyzéseket veszi át, hanem a Tételes megjegyzéseket is.
Az informatikai folyamatok optimalizálásához felmértük a jelenlegi működési állapotot Ügyviteli programunkban, és a megismerés után, új koncepció kidolgozására került sor. A hatékonyabb üzemeltetés és működés érdekében, szakértő munkatársaink egy olyan megoldással szolgáltak, mely jelentősen gyorsítja a munkafolyamatokat.
Jelen programfrissítés hozzájárul ahhoz, hogy Ön, egy méginkább tökéletesített szoftvert használjon ügyviteli folyamatai végrehajtásához.
Ügyfeleink visszajelzései alapján a webáruház adminisztrációs felülete rengeteg új funkcióval bővült és az online értékesítési felület is számos újítást tartalmaz.
Az adminisztrációs felületen új menük jelentek meg.
Ilyen a Termékek és a Raktárak.
A Termékek menü alatt találhatjuk értelemszerűen az értékesíteni kívánt eszközeinket, amik Kategóriák szerint szűrhetőek.
Mellette, kiegészítő információként láthatjuk, hogy hányan nézték meg az adott terméket, ebből mennyi megrendelés érkezett, látható-e a webáruházban,
illetve szerepel-e az ajánlott listában. A láthatóságot és az ajánlott termék funkciót a szerkesztés gombnál tudjuk bepipálni.
A szerkesztés gombot az utolsó oszlopban a kis ceruzánál találjuk.
Amennyiben a termékeink információit szerkeszteni szeretnénk, azt ugyancsak a szerkesztés ikon megnyomásával tudjuk megtenni.
Ezen a felületen kapunk egy szerkesztő dobozt, ahol bővebb leírást adhatunk az adott termékről. Ha szeretnénk, hogy a termék mellett az online felületen megjelenjen egy rövid leírás is, úgy azt is töltsük ki. Az így módosított megjegyzés egészen addig elsődleges megjegyzésként jelenik meg webáruházában, amíg teljes termékszinkron indításával újra nem inicializálja webáruházát. Termék tulajdonságok programba történő visszaszinkronizálása nem történik meg.
Kapcsolódó termékek megjelenítésére is van lehetőségünk.
Csak kezdjük el begépelni a termék nevét és már ki is tudjuk választani a megfelelőt.
A Termék mellett a másik új menü a Raktárak.
Az online felületen eddig nem jelent meg, hogy raktáraink milyen készletmennyiséget tartalmaznak. Ez hasznos információ lehet ügyfeleinknek, hiszen látja, hogy a megrendelni kívánt árucikk van-e raktáron.
A Raktári mennyiségek megjelenítésénél kiválaszthatjuk, hogy értékkel vagy érték nélkül jelenjen meg a raktármennyiség, de ki is kapcsolhatjuk ezt az alternatívát.
Arra is lehetőségünk van, hogy bejelöljük, hogy ha nincs készleten a termékből, akkor megjelenjen-e webáruházunkban.
A Raktárak láthatósága menüben bekapcsolhatjuk, hogy melyik raktárunk legyen látható a weboldalunkon.
A Felület menü is új és értékes funkciókkal gyarapodott.
Már nem csak a sablont és a logót választhatjuk ki webáruházunkhoz, hanem beállíthatunk háttérkép bannert is.
Ez meglehetősen nagy segítség hirdetési felület hozzáadásához mivel a banner linkelhető is, ezáltal ügyfelünk azonnal a hirdetett szolgáltatás vagy termék weboldalára juthat. Marketing szempontjából kulcsfontosságú lehet!
Ha szeretnénk, hogy webáruházunk főoldalán megjelenjenek TOP termékek is, úgy azt a Kiemelt termékeknél tudjuk beállítani, a Felület menün belül. Itt kiválaszthatjuk, hogy mely árucikkeket szeretnénk promótálni.
Sokan jelezték, hogy vevőik nem tudnak visszajelzést küldeni a webáruház tulajdonosának, pedig lehet, hogy fontos javaslattal járulhatnának hozzá az oldal még sikeresebbé tételéhez.
Ezt a bejelentést orvosoltuk, így mostantól vásárlóink, – email címük megadásával – visszajelzést küldhetnek a webáruház tulajdonosának és csillagokkal értékelhetik az oldalt. Ez a beállítás a Felület menü alatt érhető el.