ÁLTALÁNOS programfunkció |
Új ügyfél felvitele
Az Ügyfélkezelés / Ügyfelek menüpont alatt láthatja a már meglévő ügyfelek listáját, illetve itt tud új Ügyfelet rögzíteni. Ezt egyesével és tömeges importálással is megteheti.
Új Ügyfél felvételéhez kattintson az Ügyfélkezelés/Ügyfelek menüre. A gomb megnyomásával azonnal felviheti az Új Ügyfelet.
A felső blokk részben meg tudja adni az Alapadatokat (pl.: Név, Ügyfélkód, Ügyintéző, Adószám, Közös. adósz.) és az Elérhetőségeket (pl.: Központi Cím, Telefon, Fax, Email, Weboldal). Amennyiben kitölti az Ügyfél email címét és a kis borítékra kattint, azonnal elektronikus levelet küldhet. Amennyiben megadja az Ügyfél E-mail címét és a borítékra kattint, úgy azonnali üzenetet tud küldeni. Hírlevél globálisan nem küldhető, a lehetőség csak önmagunk tájékoztatására szolgál.
Természetesen nem minden adat megadása kötelező, de ha szeretnénk kötelezővé tenni pár mezőt, azt is megtehetjük. Kattintsunk a felső ikonsorban a Kötelező mezők ikonra, ahol be tudjuk pipálni azokat az adatokat, amiket kötelezően kitöltendő mezőnek szeretnénk jelölni.
Az alsó blokk részben találhatók a kiegészítő információk. Itt adhat meg kiegészítő információkat Ügyfeléről.
A Pénzügy fülön beállíthatja a számlázási információkat, kaphat-e engedményt, milyen fizetési móddal fizet, lesz-e hitelkerete és megadhat ÁFA kulcsot is. A jobb oldali mezőben megadhatja bankszámlaszámát, külföldi bankszámlára vonatkozó adatokat, valamint szállítási módot választhat.
Az Egyéb adatok menüben rögzítheti a kapcsolattartó személyt, cégformát. A többi fülön megadhat Címeket, Ügyintézőket, Kategóriákat, Statisztikai adatokat.