Nyomtatás Nyomtatás
Küldés e-mailben Küldés e-mailben

ÁLTALÁNOS programfunkció

Cégadatok

A programban felrögzített cég adatainak megadására, módosítására a Karbantartás menüponton belül, a Rendszerbeállítások / Cégadatok fülön van lehetőség. A félkövér betűvel, illetve a sárga színnel jelölt mezők kitöltése kötelező. Először adjuk meg a fontosabb adatokat, úgy, mint Cégnév, Telephely, Adószám, majd az Elérhetőségeinket és Banki adatainkat.

Ezek az opcionális adatok is automatikusan beemelődnek majd, ha például új dokumentumot készítünk, valamint megkönnyítik jövőbeni munkánkat.

Ha cégünknek több cégprofilja is van, amihez más bankszámlaszámok tartoznak, akkor létrehozhatunk egy új szállítói profilt. Ugyanitt a Cégadatok menün belül a Cég profilnál található kis + jellel rögzíthetjük. Ezt követően lenyíló listában fognak megjelenni a cégprofilok, ahonnan ki tudjuk majd választani az épp aktuálisat.