Rendszer beállítások
A Rendszer beállításokat a Karbantartás menü alatt található több almenüvel. Ilyenek például az Általános a Cégadatok a Bizonylatok, a Házipénztár és bank fülek. Az alapértelmezett adatok megadása elengedhetetlen, így célszerű ezeket az adatokat kitölteni. Természetesen bármikor módosíthatóak a korábbi beállítások.
Az Általános fülön állíthatjuk be az alapértelmezett adatokat, többek között, hogy melyik Raktár legyen az alapértelmezett, mi legyen a Fizetési mód, valamint például, hogy milyen Áfa kulcsot használjon a program.
Az Árképzés menüben különböző opciókat tudunk bekapcsolni, hogy nyomtatási sablonunkon milyen árak jelenjenek meg. Csak forintos összeg vagy más valutákban kifejezett összeg is. Amennyiben bejövő árlistát is szeretnénk kezelni, azt is bepipálhatjuk.
A Bizonylat kapcsolatok paraméterezése alatt beállítható, hogy bizonylatainkra milyen adatok kerüljenek.
Hasonlóan tudjuk beállítani, hogy milyen készletkezelési módszert szeretnénk alkalmazni, elvégezhetünk pár beállítást az EDI rendszerre, az E-számlára és a Hitelkeretre vonatkozóan.
A második menü a Cégadatok. Itt, ahogy a neve is mutatja, a Cégünk adatait szerkeszthetjük, létrehozhatunk új Cég profilt, megadhatjuk Banki adatainkat és Elérhetőségeinket.
A Bizonylatok fülön az összes bizonylatunk nyomtatási alapsablonját tudjuk kiválasztani, szerkeszteni illetve beállítani az alap nyomtatási példányszámot.
Az utolsó fülön a Házipénztár és banki adatokat tudjuk szerkeszteni.
Különböző opciókat választhatunk a könyvelés dátumának figyelembevételére és beállíthatjuk házipénztárunkat, igény esetén akár többet is.