START programfunkció - Kulcs-Számla Kulcs-Számla és Készlet | PERFEKT programfunkció - Kulcs-Számla Kulcs-Számla és Készlet | PRÉMIUM programfunkció - Kulcs-Számla Kulcs-Számla és Készlet Kulcs-Ügyvitel |
Verziótájékoztató – Megjelenési dátum: 2014. október 15.
A verzióban elérhető újdonságok, fejlesztések:
ÚJ! – ÁNYK nyomtatványkitöltés – SZAMLAZO bejelentés» |
ÁNYK nyomtatványkitöltés – SZAMLAZO bejelentés
2014. október 1-jén tette közzé a NAV a számlázó programok és online számlázó rendszerek használatba vételérő és használatból történő kivonásáról benyújtandó SZAMLAZO bevallást.
A SZAMLAZO bejlentésre kötelezettek köréről és a határidőkről kapcsolódó bejegyzésünkben olvashatnak részletesen.
A NAV ÁNYK nyomtatványkitöltő programjában letölthető SZAMLAZO nyomtatvány kitöltéséhez nyújt gyors és egyszerű megoldást programunk új funkciója. A szoftverből egy gombnyomással xml importfájlt készíthet, a kinyert jelentést azonnal feltöltheti az ÁNYK nyomtatványkitöltő programba és kinyomtathatja, vagy elektronikus úton elküldheti a NAV felé.
A bevallás elkészítése előtt töltse le a NAV ÁNYK nyomtatvány kitöltő keretprogramot és a SZAMLAZO bevallást!
Ezt megteheti a NAV hivatalos oldaláról: SZAMLAZO bejelentés internetes kitöltő-ellenőrző program letöltése
A Kulcs-Soft valamennyi – Ügyvitel termékcsaládba tartozó – számlázó megoldásában a nyomtatvány kitöltését egyszerűsítő szolgáltatás a Karbantartás / Rendszerbeállítások / Cégadatok menüben érhető el a Számlázó program használatba vételének és használatból történő kivonásának bejelentése részen.
Válasszuk ki hogy számlázó program használatba vételt, vagy használatból történő kivonást kívánunk bejlenteni.
Ennek megfelelően ellenőrizzük a megjelenő ablak program által felajánlott adatait, illetva ha módosításra van szűkség, akkor tegyük meg azt. Ezek után kattintsunk a Szűrés gombra és mentsük el (XML formátumban) az űrlap adatait.
A SZAMLAZO bevallás elkészítéséhez szükséges adatokról kapcsolódó bejegyzésünkben olvashatnak részletesen.
Nyissuk meg az ÁNYK programot és az adatok pontban válasszuk ki a Szerviz/Egyedi importálás oprciót és tallózzuk be az előzőleg elmentett XML fájlt.
A beolvasott adatok importálásáról egy visszaigazoló üzenetet kapunk.
Ellenőrizzük a nyomtatványt. Amennyiben a nyomtatványkitöltő rendben talált mindent, nyomtassuk ki (papír alapú bevallás esetén), vagy nyújtsuk be az Ügyfélkapun keresztül.
További információkat az NGM rendelettel összefüggő gyakori kérsésekről NGM Tudáscentrum oldalunkon olvashatnak.