PRÉMIUM programfunkció - Kulcs-Számla Kulcs-Számla és Készlet Kulcs-Ügyvitel |
EDI rendszer
Az elektronikus adatcsere (EDI rendszer) iparági szabványok együttesét takaró fogalom, mely lehetővé teszi az üzleti dokumentumok elektronikus cseréjét és a vállalatok közötti, folyamat-orientált együttműködést. Az EDI rendszere több évtizedes (ENSZ, EU és egyéb világ és nemzeti szervezet alapú) szabványosítási munka eredménye.
Az EDI architektúrájának keretében a számítógépek automatikusan küldenek adatokat egymás között és az adatokat önműködően dolgozzák fel saját ügyviteli rendszerükben. Két fontos tulajdonága van az EDI kapcsolatoknak: Az egyik, hogy felváltja a papír alapú dokumentumkezelést elektronikusra, a másik, hogy az elektronikus iratok továbbítása és cseréje szabványos keretek közt történik.
Minden szervezet életében kiemelkedően fontos szerepet játszik, az ügyfelekkel és a beszállítókkal történő kapcsolattartás. Felgyorsult világunkban szinte elengedhetetlen az elektronikus úton történő kommunikáció, akár ügyfél szinten akár iratkezelésben.
Miért fontos, hogy felvállaljuk az EDI szabványok szerinti működést? Mert ez a szabványosított rendszer jelentősen növeli az ügyletek sebességét, megbízhatóságát, pontosságát, miközben jelentősen csökkenti az üzleti kapcsolattartás költségeit.
Jelen rendszerrel cégünk támogatást kíván nyújtani a Vevői rendelések befelé történő szinkronizáláshoz és a kiállított számlák kiküldéséhez.
Amennyiben kérdése van a fenti témában, kérjük, keresse Ügyfélszolgálatunkat!
Munkatársaink munkanapokon 8:30-17:00-ig várják az Önök hívását: (06)1-336 5322
Emailben is bármikor elküldheti kérdését, melyre a lehető legrövidebb időn belül válaszolunk: ugyvitel@kulcs-soft.hu