Nyomtatás Nyomtatás
Küldés e-mailben Küldés e-mailben

Webáruház beállítások

A nap 24 órájában elérhető áruház, ügyfelek a világ minden tájáról, költséghatékony értékesítés és még millió előny, amit egy saját webáruház Önnek nyújt. A webáruház aktiválására és a legfontosabb beállítások elvégzésére, a Kulcs-Ügyvitel programban van lehetőségünk.

Fontos, hogy a szoftver rendszerigényének leírásában feltüntetetteknek megfelelően az internet ellenőrzéshez ICMP csomagok engedélyezése szükséges.

Webáruház aktiválása

Saját webáruházának elindításához, az első lépés, az Aktiválás. Ezt Karbantartás/ Beállítások menüben a Webáruház beállítások ikonra kattintva teheti meg. A megnyíló ablakon láthatja, ha webáruháza még inaktív.

Kattintson az  gombra és azonnal a webáruház paraméterezésének képernyőjére jut.

Általános tudnivalók, alapfogalmak

Az aktiválást követő lépés, a webáruház alapvető beállításainak elvégzése.

Azonosító adatok: az adatok agombra kattintva módosíthatóak.

» Web-Azonosító (A webáruház egyedi azonosító száma. Megtalálható a webáruház URL-jében. A webáruházba történő bejelentkezéskor, ez is felhasználható, a regisztrációs e-mail cím helyett.
» Web-Jelszó (A webáruház bejelentkezési jelszava. A jelszó szám és betű karaktert is tartalmazhat.)
» Weboldal neve (A böngésző cím részében és a keresők találati listájában megjelenő megnevezés.)
» Regisztrációs e-mail (A webáruházba történő bejelentkezési e-mail cím. Ez a cím lesz a feladó e-mail címe, a webáruházból kiküldött leveleknek – például a vásárlás visszaigazolásának.)

Beállítások:

» Automatikus frissítési gyakoriság (Az itt beállított időközönként fut le az automatikus szinkronizálás a Kulcs-Ügyvitel és a webáruház között. Percekben állítható be az érték. A szolgáltatást a szerver gépen ajánlott elindítani és paraméterezni.)
» Termék kategória (Az kiválasztott termék kategória szerinti szerkezetben kerülnek megjelenítésre a termékek a webáruházban. Ennek köszönhetően akár értékesítési időszakhoz, vagy kampányhoz igazítottan is percek alatt átrendezhető a webáruház termék navigációja.)

Szinkronizálásra kerülő árak:

» Pénznem (Azt a pénznemet választhatjuk ki, melyben a webáruházunkban az elérhető egységárakat meg kívánjuk jeleníteni.)
» Normál ár (Az alapértelmezett árakat tartalmazó árlistát választhatjuk ki itt. Azt az árlistát válasszuk, amely a webáruház normál eladási árait tartalmazza.)
» Kedvezményes ár (A kedvezményes árakat tartalmazó árlistát választhatjuk ki itt. Amennyiben ez különbözik a Normál ártól, akkor a Normál ár áthúzva jelenik meg és a kedvezményes ár lesz az eladási ár a webáruházban)

Szinkronizálásra kerülő raktár:

» Raktár (Az itt kiválasztott raktár termékeinek a készletéből kerül foglalásra, a szinkronizált megrendelések teljesítéséhez szükséges mennyiség.)

Műveletek

» Webáruház megnyitása (A webáruház oldala kerül megnyitásra.)
» Webáruház állapotának lekérdezése (Áttekintő információt kapunk a webshopban található ügyfelek, termékek, szinkronizált és nem szinkronizált rendelések számáról.)
» Webes adminisztrációs felület (A webáruház adminisztrációs felületére léptet be ez a gomb.)Figyelem! Előfordulhat, hogy adatbázis mentés visszatöltése után nem tudunk belépni a webáruház adminisztrációs felületére, mert a Kulcs-Ügyvitelbe visszatöltött mentésben letárolt jelszó különbözik a webáruház aktuális jelszavától (például régebbi jelszó szerepelt a visszatöltött mentésfájlban). Ilyen esetben ha a Web-jelszó mezőbe megadjuk az aktuális webáruház belépéshez használatos jelszavunkat, majd a Beállítások frissítése gombra kattintunk, akkor a Kulcs-Ügyvitel adatbázisában is frissül a jelszó a Web-jelszó mezőbe beírtra. Így újra működni fog a Kulcs-Ügyvitel és a webáruház közti szinkronizáció.
» Teljes termékszinkron indítása (Hatására a terméklistában webáruházas jelöléssel megkülönböztetett termékek adatai szinkronizálásra kerülnek.)
» Webáruház deaktiválása (Deaktivált állapotú webáruház esetén, a Kulcs-Ügyvitel szoftver adatai nem kerülnek szinkronizálásra. Újbóli aktiválás esetén, a deaktivált webáruház kapcsolatot állítjuk vissza. Tehát, a korábbi adatok és beállítások újra elérhetőek lesznek hatására.)
» Beállítások frissítése (Ezáltal az új beállítások frissítése érhető el.) Figyelem!Előfordulhat, hogy adatbázis mentés visszatöltése után nem tudunk belépni a webáruház adminisztrációs felületére, mert a Kulcs-Ügyvitelbe visszatöltött mentésben letárolt jelszó különbözik a webáruház aktuális jelszavától (például régebbi jelszó szerepelt a visszatöltött mentésfájlban). Ilyen esetben ha a Web-jelszó mezőbe megadjuk az aktuális webáruház belépéshez használatos jelszavunkat, majd aBeállítások frissítése gombra kattintunk, akkor a Kulcs-Ügyvitel adatbázisában is frissül a jelszó a Web-jelszó mezőbe beírtra. Így újra működni fog a Kulcs-Ügyvitel és a webáruház közti szinkronizáció.

 

Egyedi webáruházak kezelése

Amennyiben Önnek nem a Kulcs-Soft által üzemeltetett webáruháza van, annak összekötése is lehetséges szoftverünkkel.

Az alábbi linkről letölthető az ezzel kapcsolatos felhasználói tudnivaló.

Az alábbi linken pedig a fejlesztői dokumentáció érik el Ügyfeleink.

UNAS integráció kezelése

Amennyiben Önnek az UNAS által üzemeltetett webáruháza van, annak összekötése is lehetséges szoftverünkkel.

Az alábbi linken letölthető az UNAS integrációval kapcsolatos felhasználói dokumentáció (Kulcs-Soft oldali).

Az alábbi linken letölthető az UNAS integrációval kapcsolatos felhasználói dokumentáció (UNAS oldali).

ShopRenter integráció kezelése

Amennyiben Önnek a ShopRenter által üzemeltetett webáruháza van, annak összekötése is lehetséges szoftverünkkel.

Az alábbi linken letölthető a ShopRenter integrációval kapcsolatos felhasználói dokumentáció (Kulcs-Soft oldali).

Az alábbi linken letölthető az ShopRenter integrációval kapcsolatos felhasználói dokumentáció (ShopRenter oldali).