Nyomtatás Nyomtatás
Küldés e-mailben Küldés e-mailben

PRÉMIUM programfunkció - Kulcs-Számla   Kulcs-Számla és Készlet   Kulcs-Ügyvitel   

EDI rendszer

Az elektronikus adatcsere (EDI rendszer) iparági szabványok együttesét takaró fogalom, mely lehetővé teszi az üzleti dokumentumok elektronikus cseréjét és a vállalatok közötti, folyamat-orientált együttműködést. Az EDI rendszere több évtizedes (ENSZ, EU és egyéb világ és nemzeti szervezet alapú) szabványosítási munka eredménye.

Az EDI architektúrájának keretében a számítógépek automatikusan küldenek adatokat egymás között és az adatokat önműködően dolgozzák fel saját ügyviteli rendszerükben. Két fontos tulajdonága van az EDI kapcsolatoknak: Az egyik, hogy felváltja a papír alapú dokumentumkezelést elektronikusra, a másik, hogy az elektronikus iratok továbbítása és cseréje szabványos keretek közt történik.

Minden szervezet életében kiemelkedően fontos szerepet játszik, az ügyfelekkel és a beszállítókkal történő kapcsolattartás. Felgyorsult világunkban szinte elengedhetetlen az elektronikus úton történő kommunikáció, akár ügyfél szinten akár iratkezelésben.

Miért fontos, hogy felvállaljuk az EDI szabványok szerinti működést? Mert ez a szabványosított rendszer jelentősen növeli az ügyletek sebességét, megbízhatóságát, pontosságát, miközben jelentősen csökkenti az üzleti kapcsolattartás költségeit.

Jelen rendszerrel cégünk támogatást kíván nyújtani a Vevői rendelések befelé történő szinkronizáláshoz és a kiállított számlák kiküldéséhez.

Amennyiben kérdése van a fenti témában, kérjük, keresse Ügyfélszolgálatunkat!

Munkatársaink munkanapokon 8:30-17:00-ig várják az Önök hívását:  (06)1-336 5322

Emailben is bármikor elküldheti kérdését, melyre a lehető legrövidebb időn belül válaszolunk: ugyvitel@kulcs-soft.hu