A Karbantartás/CRM beállítása pontban adhatjuk meg, az alábbiakban részletezett ügyfél csoportosítási kategóriákat és a kategóriák értékeit.
Ügyfél csoportok
Három féle szabadon beállítható rendezési szempont, melynek nevét és értékeit mi határozhatjuk meg. Így lehetőség van teljesen egyedi szempontok szerint besorolni partnereinket.
Tevékenységi körök
A vállalkozások alapvető és egységes besorolási szempontja a tevékenységi kör meghatározása. Minden ügyfélhez rendelhető egy tevékenységi kör és az ahhoz tartozó TEÁOR szám.
Ügyintéző típus
Jelentős információ az ügyfélnél elérhető ügyintézők besorolása, beosztása. Az üzleti kommunikációt és a személyes kontaktust is megkönnyíti, ha a megfelelő titulust használjuk az azt megkívánó helyzetekben.
Elégedettség
Fontos, hogy a rendelkezésre álló információk alapján a partnerrel folytatott kapcsolatunk minőségét meghatározhassuk.
Kapcsolat forrása
Főleg marketing szempontból nyújt segítséget, ha ismerjük vevőink összetételét az első kapcsolatfelvétel forrása szerint. Kiválaszthatjuk azt is, milyen közegben történt ennek létesítése.