A számlán a vevő országa csak abban az esetben jelenik meg, ha a további címeknél számlázási cím van létrehozva és itt meg van adva az ország. Nyissa meg az ügyfél adatlapját (ügyféllistában dupla kattintás az ügyfélre).

CRM modul használata esetén, válassza a További címek fület. Számlázási cím megadásához kattintson az <Új> gombra majd a cím típusánál válassza ki a “Számlázási cím” lehetőséget, majd adja meg az ügyfél adatait, adja meg az országot is, ez már meg fog jelenni számlán.

orszag1.jpg

Amennyiben a program nem rendelkezik CRM résszel, válassza a További címek fület. Számlázási cím megadásához kattintson az <Új> gombra majd a cím típusánál válassza ki a “Számlázási cím” lehetőséget, majd adja meg az ügyfél adatait, adja meg az országot is, ez már meg fog jelenni számlán.

 orszag2.jpg  

Keresőszavak: további címek, számlázási cím, ország megjelenítése a számlán, ügyfél országa, vevő országa