Küldje el ezt a cikket! Küldje el ezt a cikket!
Cikk nyomtatása Cikk nyomtatása

Szűrési lehetőség nyomtatásnál telephelyre és szervezeti egységre


A szűrés elérhető a”Nyomtatványok/ Munkaügyi” szekcióban az alábbiak szerint:

A szűrő ablakon lehet beállítani az adott lista csoportosítását. Azt is meg lehet adni, hogy új oldalra kerüljön-e egy-egy csoport, vagy sem, valamint meg lehet adni a rendezés sorrendjét is.

A szűrések a különböző felületeken eltérő módon működnek az alábbiak szerint:

1., A Munkaügyi nyilvántartó karton lekérdezése során minden dolgozó új oldalra kerül.

A telephely és a szervezeti egység adatok kötelezően megjelentek eddig is a nyomtatványon.

A frissítés letöltését követően lehetőség nyílik a listázásra beszűrt jogviszonyokra vonatkozóan megadni, hogy milyen sorrendben kerüljenek nyomtatásra. A sorrend a nyilakkal módosítható.

Sorrend beállítása

Sorrend beállítása

 

2., Jelenlét ív nyomtatás (kivéve Csoportlista és az Óranyilvántartó)

A nyomtatványon minden dolgozó új oldalra kerül továbbra is. A fejléc adatok szekció eddig is paraméterezhető volt, hogy megjelenjenek a szervezeti egység illetve telephely megnevezések a névsorban nyomtatott nyomtatványokon

 A nyomtatási sorrendet be lehet állítani az új szűrőelemmel.

Fontos, ha a fejléc adatban nem kerül kiválasztásra valamelyik adat, akkor az a rendezésnél sem alkalmazható, ezt szürke színnel jelöljük.

Paraméterezési képernyő

Paraméterezési képernyő

3., Jelenléti ív nyomtatás (Csoportlista és Óranyilvántartó)

A nyomtatványon volt eddig is csoportosítási lehetőség szervezeti egységre és telephelyre. Ezt a fejléc adatok szekcióval lehetett állítani. A kiválasztott csoportosítás megjelent a nyomtatvány fejlécében és a dolgozók csoportosításra kerültek a nyomtatásban.

A két adat közötti sorrendet is meg lehet adni, amennyiben mindkettő be volt jelölve. Alapértelmezettként először szervezeti egységre és azon belül telephelyre történt a csoportosítás. Ezt lehet módosítani az új rendezési sorrend megadási lehetőséggel.

4., Lista csoportosítási szintek megadása

Ez a funkció az alábbi nyomtatványok esetében érhető el, amelyek lekérdezése során korábban nem volt csoportosítási lehetőség, és a telephelyek valamint szervezeti egységek feltüntetésére sem:

-          Szabadságlista
-          Jelenlét jogcímes lista
-          Munkaidőkeret felhasználtság lista
-          Foglalkozás egészségügyi adatok
-          Munkaruha nyilvántartás

Az új szűrőelem használatával beállítható, ha akarunk csoportosítási szinteket használni a nyomtatványon. Azt is meg lehet adni, hogy egy következő szervezeti egység, vagy telephely új oldalon kezdődjön-e.

Fontos, az aktív oszlop jelölésével alkalmazható egy-egy csoportosítás. Az adott szintet a nyilakkal lehet a sorrendet módosítani. Ha az aktív jelölőt kivesszük, akkor az új oldal jelölés is törlésre kerül. Ha az új oldalt bejelöljük, akkor az aktív is jelölésre kerül.

Lista csoportosítási szintek

Lista csoportosítási szintek

Szabadság listán elérhető funkció:

A szabadságlistán eddig is volt lehetőség jelölni, hogy dolgozónként külön oldalra kerüljenek az adatok. Amennyiben ez jelölésre kerül, akkor értelmetlenné válik a csoportosítás, de a csoport fejléc ebben az esetben is megjelenik minden oldalon.

Jelenlét jogcímes lista paraméterezése során elérhető funkció:

A lekérdezhető táblázat egy-egy sorában különböző időszakok szerepelnek és a két adat változhat a szűrésnél megadott intervallumban,ezért a szűrőablakon megadható, hogy az időszakok megbontásra kerüljenek-e a hó közi adatváltozásoknak megfelelően. Ha nincs megbontás, akkor a szűrőablakon megadott intervallum utolsó napján érvényes jogviszony adat kerül minden egyes sorhoz.

A hó közi változások megjelenítése külön-külön is beállítható:

Hóközi változások követése

Hóközi változások követése

 

Hasznos volt az információ?
info

Miért nem volt hasznos az információ? Kérjük, írja le pár mondatban észrevételét!
Hasznos volt az információ?
info


Kapcsolódó bejegyzések