Főkönyvi listák főkönyvi felosztó használata esetén
Az elkészített órafelosztásokról különböző nyomtatványokat tudunk lekérdezni, a főkönyvi feladás ellenőrzésének megkönnyítéséhez, valamint a szükséges kimutatások kinyeréséhez az „Adatszolgáltatás/ Főkönyvi listák” menüpontban.
A „Főkönyvi felosztás” menüpont kiválasztásával a megjelenő képernyőn különböző szűrési feltételek adhatók meg, hogy mely munkaszámra, részlegszámra, vagy Másodlagos főkönyvi számra szeretnénk lekérni a kiválasztott nyomtatványt. Ebben a menüpontban négy különböző nyomtatvány nyerhető ki a programból:
A „Dolgozónkénti lista” tételesen felsorolja a dolgozók havi munkaidő valamint jövedelem adatait munkaszámra, részlegszámra valamint másodlagos főkönyvi számra összesítve.
(Minta nyomtatvány: Dolgozónkénti lista)
Az „Összesítés jövedelemre” lehetőség kiválasztásával egy olyan nyomtatványt tudunk előállítani, amely az egyes jövedelem jogcímek megoszlását mutatja az egyes munkaszámokon, részlegszámokon, valamint másodlagos főkönyvi bontásban.
(Minta nyomtatvány: Főkönyvi felosztás lista)
A „Felosztásonkénti lista” munkaszámra, részlegszámra valamint másodlagos főkönyvi számra összesítve jeleníti meg a dolgozók részére fizetet jövedelmeket.
(Minta nyomtatvány: Felosztásonkénti lista)
Az „Összesítés felosztása” nyomtatvány a kijelölt dolgozók összesített jövedelem adatainak megbontása látható munkaszámra, részlegszámra illetve másodlagos főkönyvi számra.
(Minta nyomtatvány: Összesítés felosztása)
A „Főkönyvi listák” menüpontban található „Főkönyvi felosztás ellenőrző” elnevezésű nyomtatvány tartalmazza azon dolgozók névsorát, valamint jövedelem felosztási adatait akinek a jövedelem nem-, vagy csak részben került felosztásra.
(Minta nyomtatvány: Ellenőrző lista)
Hasznos volt az információ?
|
|
Kapcsolódó bejegyzések
|
|