Számlázó programjaink kezelik a Garanciális visszatartást és a Jóteljesítési garancia kezelését, ha az be van kapcsolva a programban. Bekapcsoláshoz lépjen be a Karbantartás / Beállítások / Cégfüggő beállítások / Számlák menüpontba és jelölje be a Garanciális és jóteljesítési visszatartás kezelése opciót. 

jotelj.jpg 

A számla elkészítése után, az <OK> gombra történő kattintást követően megjelenő összesítő ablakban adhatja meg a Garanciális visszatartás mértékét és határidejét. A garanciális visszatartás azt jelenti, hogy a vevőnek a garanciális visszatartás összegét egy későbbi időpontban (általában 1 év múlva) kell megfizetnie. Kiegyenlítéskor a számlát a csökkentett összeggel kell kiegyenlíteni, a számla kiegyenlítettnek látszik így is, majd a garanciális határidő lejáratakor a számla ismét kintlévőségként jelenik meg a számlák listájában, így figyelmeztet a program a garanciális összeg követelésére.

 gar1.jpg

gar2.jpg