Az ügyfélhez 3 fajta cím rendelhető:
(Ügyfél adatlapján további címel fül)

Számlázási cím
Szállítási cím
Postázási cím.

Számla készítésekor, ha van számlázási címe az ügyfélnek, az kerül a számlára, egyébként az alap cím.
Szállítólevél készítésekor, ha van az ügyfélnek szállítási címe, az jelenik meg a bizonylaton, egyébként az alapcím.
Postai etikett készítésekor, a postázási cím jelenik meg az etiketten, ha ez nincs, akkor az alap cím.

Abban az esetben ha egy Ügyfélnek több telephelye van, célszerű a partnertörzsbe többször felrögzíteni az ügyfelet telephelyenként, hogy lekérdezések kimutatások készülhessenek a telephelyekre külön-külön. Ha a telephelyek számlái egy címre készülnek, létre kell hozni egy Számlázási címet. Ahhoz hogy a számlákat nyomon lehessen követni, hogy melyik címre kell a kiszállítást elvégezni, vagy hová történt a teljesítés, a számlán meg lehet jeleníteni az ügyfél szállítási címét is.

Ehhez lépjen be a Karbantartás/Beállítások/Cégfüggő beállítások/Törzsek/Alapszövegek/Számla alapszövegei menübe és vigyen fel egy új alapszöveget. Írja meg a megfelelő szövegkörnyezetet és ahol a szállítási címet szeretné megjeleníteni írja be ezt: [szállításicím] amennyiben hasonló módon a postázási címet szeretné megjeleníteni írja be ezt: [postázásicím]. Ennek hatására, ha van az ügyfélnek szállítási címe a program automatikusan beszúrja a felső megjegyzésbe. Ha azt szeretné hogy ez mindig jelenjen meg, jelölje be alul az “Alapértelmezett felső szöveg” opciót.

szallitasic.jpg

szallitasic3.jpg

Keresőszavak: számlázási címe a számlán, telephely a számlán, telephely címe, a szállítás címe