Küldje el ezt a cikket! Küldje el ezt a cikket!
Cikk nyomtatása Cikk nyomtatása

Web-jelenlét nyilvántartás és a bérprogram adatainak szinkron folyamatai és kezelése


A webes jelenlét nyilvántartásban lehetőség van a szervezeti egységekhez beállított vezető felé szabadságigénylés küldésre, valamint aktuális információk elérésére a kiadott, és a még kivehető szabadságokról. A webes rendszerben rögzített jelenléti adatok pedig könnyen szinkronizálhatók a bérporgram adatbázisába, további feldolgozásra.

Emlékeztetőül:„A Kulcs-Soft Nyrt. garantálja, hogy a Web-Jelenlét szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos kommunikáció biztonságos SSL kapcsolaton keresztül történik. A kiszolgáló szerveren az adatbázisok jelszóval védettek, azokhoz a felhasználókon kívül más személy nem férhet hozzá. A szerverkomponensek minden esetben a legfrissebbek, így tartalmazzák a biztonsági frissítéseket is.”

A munkavállalók, szervezeti egységek, munkarendek, stb. beállításainak webre történő feltöltését  - más néven szinkronizálását – az Elszámolások/Jelenlét adatok kezelése/Adatok feltöltése Webjelenlét rendszerbe opció indítása után lehet megtenni. A webes jelenléti rendszer aktiválása után mindenképp szükséges a szinkronizálás elvégzése.

A „Webjelenlét” letöltési funkciójának köszönhetően a munkavállalók által rögzített adatok hónap végén letölthetőek a bérprogramba. Letöltésre az Elszámolások/Jelenlét adatok letöltése és importálása a webjelenlét rendszerből opció ad lehetőséget, a letöltés után a dolgozó jelenlét adataihoz bekerülnek a ledolgozott napok, betegség miatti távollét, jóváhagyott szabadságok.


Hasznos volt az információ?
info

Miért nem volt hasznos az információ? Kérjük, írja le pár mondatban észrevételét!
Hasznos volt az információ?
info


Kapcsolódó bejegyzések