Mivel kezdjem meg a munkát? – Program felépítése, adatok rögzítése.
A Kulcs-Bér bérpogram feltelepítése után, minél gyorsabban szeretné elvégezni a szükséges beállításokat és szeretné felvinni dolgozóit, hogy a következő számfejtési időszak megkezdésekor már minden készen álljon a munkára? Ennek nincs semmi akadálya! A paraméterezés és adatrözgítés kezelésével kapcsolatos információkat ezen az oldalon összegyűjtöttük Önnek.
Kezdje a munkát Kulcs-Bér szoftverünkkel gyorsan és könnyedén!
A Kulcs-Bér Bérprogram kezelőfelülete és menürendszere
A Bérporgram felépítése logikus, áttekinthető. A menürendszer követi a számfejtési folyamat lépéseit, így könnyen megtalálhatóak a szükséges funciót. A listák, adatrögzítő képernyők is egységes kezelési szisztémával működnek, ez is segíti a program használatának elsajátítását.
A programon belüli navigációval, valamint a kezeléssel kapcsolatosan az alábbi bejegyzésekben találhatunk részletesebb leírást.
Gyorsindító – összefoglaló a bérprogram funkcióiról », Navigáció és kezelőfelület a bérprogramban »
Cégadatok felvitele
A cégbe történő belépés után végezzük el a cégadatok felvitelét.
Beállítások és törzsadatok kezelése a programban
A beállítások igény szerinti elvégzése és a törzsadatok ellenőrzése és feltöltése elengedhetetlen a számfejtési munka megkezdése előtt. Az alábbi bejegyzésekben néhány kiemelten fontos információt érhetünk el.
Számfejtés beállításai », Kezelés beállításai », Törzskarbantartások », Alapértelmezések visszaállítása »
Dolgozók, jogviszonyok rögzítése
A dolgozók és a jogviszonyok pontos paraméterezéséhez adnak segítséget alábbi bejegyzéseink.
Dolgozók rögzítése a programban », Többes jogviszony rögzítése »,
Legyen minden rendben! – Számfejtés pontosan, gyorsan » |
Hasznos volt az információ?
|
|
Kapcsolódó bejegyzések
|
|