Küldje el ezt a cikket! Küldje el ezt a cikket!
Cikk nyomtatása Cikk nyomtatása

Kulcs-HR Önkiszolgáló Portál


 

A portál segítséget nyújt a következőkben:

  • Tehermentesíti a HR munkatársakat azzal, hogy a munkavállalók maguk elintézhetnek a portálon bizonyos személyükkel és/vagy jogviszonyukkal kapcsolatos ügyeket, így erőforrások szabadulhatnak fel a HR osztályon, amelyeket egyéb feladatokra lehet átcsoportosítani.
  • Az önkiszolgáló HR modul lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy egyénileg, személyesen kontrollálják személyes adataikat, így azok naprakészen kezelhetők.
  • Mind a munkáltató, mind a munkavállaló bárhonnan, bármilyen eszközről hozzáférhet a számára szükséges adatokhoz, információkhoz.
  • A papírmentes ügyintézés érdekében a munkavállalók személyes fiókjukba kapják meg elektronikus nyomtatványaikat – bérjegyzékek, M30, járulék igazolás -, amelyek átvételét egy gombnyomással vissza tudják igazolni a fiókból. A megküldött nyomtatványok a munkavállaló részére bármikor elérhetők, visszakereshetők.

A Kulcs-HR Önkiszolgáló Portál használatához szükséges modul beszerzéséhez hívják értékesítőinket: +36 1 336 5300

A Kulcs-HR Önkiszolgáló Portál felhasználói leírása itt található.

 

 


Hasznos volt az információ?
info

Miért nem volt hasznos az információ? Kérjük, írja le pár mondatban észrevételét!
Hasznos volt az információ?
info


Kapcsolódó bejegyzések