Modulok és bővítmények a Kulcs-Ügyvitel termékcsalád programjaihoz
A Kulcs-Ügyvitel termékcsalád programjaihoz elérhető modulok listáját és bemutatását találhatja meg bejegyzésünkben.
A Kulcs-Ügyvitel termékcsalád programjaihoz*, illetve különálló termékként is megvásárolható iktató modul segítségével átláthatóan, naprakészen tárolhatja dokumentumait.
A dokumentumok közvetlenül fájlból, vagy lapolvasó (scanner), illetve webkamera használatával is beolvashatóak. Minden egyes dokumentum belső és külső iktatószámmal ellátható, változásuk nyomon követését a verziózási lehetőség és a lapkezelés biztosítja. Az értékesítési, beszerzési, pénzügyi, valamint CRM bizonylatok és nyomtatványok, valamint az ügyfél- és terméktörzs elemeinek adatrögzítő ablakáról is azonnal indíthatja az iktatást. Évekre visszamenőleg sem okoz problémát pillanatok alatt megtalálnia a szükséges iratokat.
* Kulcs-Ügyvitel Cloud felhős adatkezelés esetén speciális beállításokat igényel az iktató program. Ezért használatba vétel előtt kérje ügyfélszolgálati tanácsadásunkat!
A termék lehetőségekről és működésékről az alábbi linkek segítségével olvashatnak:
Kulcs-Iktató bemutató terméklapja », Kulcs-Iktató működése »
A termékek egyedi azonosítására többszintű lehetőséget biztosít a Kulcs-Ügyvitel.
Attól függően, hogy saját gyártási, beszerzési és értékesítési folyamataink milyen jellegzetességgel bírnak, gyáriszámokkal, LOT számmal, szavatossági idővel és méret, illetve szín osztályba sorolással jellemezhetjük termékeinket. A bevételezések során termékegyedekhez rendelt azonosító ismérvek alapján lehet a további bizonylatok készítése során meghatároznunk, melyik konkrét termékekre vonatkozóan állítjuk ki azokat. Termék egyed választás minden bizonylaton megadható, azonban csak a készletmozgató és – beállítástól függően a – rendeléssel kapcsolatos bizonylatok esetében kerül ellenőrzésre.
A modul lehetőségekről és működésékről az alábbi linkek segítségével olvashatnak:
LOT, szín és méret modul bemutató terméklapja », LOT, szín és méret modul kezelése »
A Kiszerelés modul biztosítja, hogy a beszerzések, raktárközi mozgások, vagy értékesítés során a termékmennyiségek az adott helyzetben leginkább megfelelő kiszerelésben legyenek dokumentálhatóak. A másodlagos mennyiségek beállítása után, a bizonylatkiállítások, lekérdezések során a különböző kiszerelésekben is elérhető adatok nagyban megkönnyítik a készletkezelés ügyvitelét.
A modul lehetőségekről és működésékről az alábbi linkek segítségével olvashatnak:
A modul lehetőséget biztosít erőforrások (helyek, eszközök) eseményhez rendelésére, ezzel biztosítja azok foglaltsági adatainak nyilvántartását is. Ezen kívül az egyes naptárban rögzített eseményekhez emlékeztető, ismétlődő emlékeztető is kapcsolható. A bővített naptárkezelés része a csoportosított naptárnézet elérhetősége. Ez biztosítja - többek között – az egyes erőforrások foglaltsági adatainak áttekinthető megjelenítését.
A termék működése:
A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:
A készletfeladás modul lehetőséget biztosít arra, hogy programban rögzített készletkönyvelési bizonylatok és a kapcsolódó főkönyvi szám paraméterezés alapján elkészíthesse a készletkönyvelési adatokat tartalmazó feladási fájlt. A fájl az Adatátadó rendszer segítségével a Kulcs-Könyvelés programban kerül lekönyvelésre.
Készletérték feladás modul működése »
A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:
A Kulcs Ügyvitel Költségfelosztás modulja a bejövő számlákon beérkező költségtételek felosztását teszi lehetővé bejövő számla tételekre, valamit gyártás folyamatra.
Költségfelosztás modul működése »
A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:
Az ADR a Veszélyes Áruk Nemzetközi Közúti Szállításáról szóló Európai Megállapodást jelenti. Az ADR kiegészítő modul lehetőséget biztosít a termékek ADR szempontból fontos jellemzőinek termék adatlapon történő rögzítésére, majd ez alapján a programban kiállított szállítólevélen szükséges kapcsolódó adattartalom megjelenítésére.
A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:
A kiegészítő modul biztosítja kiállított számlák adatainak – meghatározott szerkezetben és specifikáció alapján elkészített – csv fájlformátumból történő programba történő importálását.
Számla importer működése és szerkezeti specifikációja »
A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:
A kiegészítő modul biztosítja beérkezett szállítói számlák adatainak – meghatározott szerkezetben és specifikáció alapján elkészített – csv fájlformátumból történő programba történő importálását.
Bejövő számla importer működése és szerkezeti specifikációja »
A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:
A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:
Bárhonnan, bármikor és bármilyen platformról futtathatja Kulcs-Soft-os programjait és elérheti adatait. A felhő technológiával interneten keresztül használhatja cégünk valamennyi szoftverét. Ezzel megszűnik a helyhez kötöttség, kiemelt biztonságban tudhatja adatait, rengeteg időt és kiadást takaríthat meg az IT fejlesztések és ráfordítások költségéből.
A termék lehetőségekről és működésékről az alábbi linkek segítségével olvashatnak:
Kulcs-Felhő szolgáltatás bemutató terméklapja »
A kiegészítő modul biztosítja számla (vevői, szállítói, előleg és kézi számlák), valamint vegyes feladás és bank tételek adatainak - meghatározott szerkezetben és specifikáció alapján elkészített – csv fájlformátumból történő Kulcs-Soft adatátadó programba (Kulcs-Könyvelés felé) történő importálását.
Főkönyvi Adatimporter leírása és szerkezeti specifikációja »
A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:
A Kulcs-Ügyvitel Szinkron szoftver, egy szinkronizáló alkalmazás, amely a számítógépen szolgáltatásként fut, és kapcsolatot teremt a Kulcs-Soft új generációs szoftverei (Kulcs-Ügyvitel Prémium, Kulcs-Számla és Készlet Prémium), és egy külső, webes alkalmazás – például egy webáruház – között.
Kulcs-Szinkron működése és specifikációja »
A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:
A hitelkeret modul lehetőséget biztosít arra, hogy a nem fizető, vagy későn fizető ügyfeleivel kapcsolatosan pontos képet kapjon és értékesítés során figyelmeztesse a rendszer, amennyiben a beállított értékeket eléri a pénzügyileg rendezetlen tételek összege.
A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:
A mobilportál modul lehetőséget biztosít arra, hogy okostelefonján folyamatosan szemmel követhesse vállalkozása alakulását. Beépített lekérdezések segítik, hogy pár pillantással felmérhesse raktárkészletének alakulását, értékesítéseit, kintlévőségeinek vagy tartozásainak alkulását.
Mobilportál modul modul működése »
A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:
A távnyomtatás lényege az, hogy az ügyfélnek küldendő bizonylataink nem nálunk kerül kinyomtatásra fizikailag, hanem az internet segítségével, a program azt felküldi egy biztonságos adat tárolóhelyre (felhőbe), ahonnan az ügyfél saját maga tudja PDF formátumban megnyitni és kinyomtatni.
A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását:
Nyisson saját webáruházat, mely közvetlen kapcsolatban van szoftverével. A termékei termékképekkel és leírásokkal együtt azonnal feltöltődnek a webáruházába, így ha ma megrendeli új szoftverét webáruházát már holnap megnyithatja! A webáruházából ezután érkező megrendelései is automatikusan lekerülnek a szoftverébe, így Önnek a számla kiállítása innentől kezdve már csak 1 kattintásába kerül! 4 féle ergonómikusan felépített designból választhat.
A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgáltunk tájékoztatását: