Szolgáltatás Manager
A Kulcs-Ügyvitel rendszerben elérhető szolgáltatások (Pénztárgép, Mobilportál, Webáruház) kezelését, állapotának ellenőrzését segíti a Kulcs-Ügyvitel Szolgáltatás Manager alkalmazás.
A program telepítését követően, a számítógép Start menüjéből, valamint a Programok mappából is elérhető a Szolgáltatás Manager.
Az alkalmazás elindítása után, a képernyő jobb alsó sarkából is megnyitható az ablaka. A Pénztárgépes kapcsolat, a Mobilportál és Webáruház kapcsolat működését érintik funkciói.
Pénztárgép
Azon a gépen ajánlott futtatása (Elindítás), ahol a pénztárgépes kapcsolatot kiépítjük. Itt ellenőrizhető, hogy a pénztárgépes kapcsolat aktivált -e a programban, illetve a kapcsolat státuszát is ellenőrizhetjük. A Pénztárgép szolgáltatás kliens gépen is indítható.
Webáruház frissítés
Itt ellenőrizhető, hogy a webáruház automatikus frissítése (automatikus szinkronizáció) milyen állapotban van.
A szerver gépen ajánlott a szolgáltatás aktiválása (Elindítás).
Amennyiben egy adatbázison (cégben) az automatikus szinkronizáció be- illetve kikapcsolásra kerül, illetve a szinkronizáció gyakorisága módosításra kerül, az új beállítások csak akkor jutnak azonnal érvényre, ha ezt a szerver gépen végezzük el. Ellenkező esetben, újra kell indítani a szerveren az automatikus webáruház szinkronizáció szolgáltatást.
A webáruház automatizált frissítésének paraméterezésére, a Karbantartás menü Webáruház beállítás pontjában van lehetőség.
Az automatikus frissítés (szinkronizáció) csak Firebird adatbázison működik.
Mobilportál
A szerver gépen ajánlott a szolgáltatás aktiválása (Elindítás). Itt ellenőrizhető, hogy a mobilportál szolgáltatás, milyen állapotban van.
Webáruház:
Ebben a pontban, – több cég adatbázisának kezelése esetén adatbázisonként – a beállítások szerinti szinkronizálási gyakoriság ellenőrizhető.
A sikeres ügyvitel következő lépése:
Webáruház szinkronizálási folyamatok » |