Barátkozzon velünk a Facebook-on!
Ügyfélszolgálat: 061-336-5322 | 
ugyfelszolgalat@kulcs-soft.hu
http://tudasbazis.kulcs-soft.hu/kulcsugyvitel/

Webáruház beállítása

Bejegyzés nyomtatása Bejegyzés nyomtatása

A nap 24 órájában elérhető áruház, ügyfelek a világ minden tájáról, költséghatékony értékesítés és még millió előny, amit egy saját webáruház Önnek nyújt. A webáruház aktiválására és a legfontosabb beállítások elvégzésére, a Kulcs-Ügyvitel programban van lehetőségünk.

Fontos, hogy a szoftver rendszerigényének leírásában feltüntetetteknek megfelelően az internet ellenőrzéshez ICMP csomagok engedélyezése szükséges.

A Kulcs-Ügyvitel Prémium szerves része a webáruház és a hozzá kapcsolódó szinkron lehetőségek (a webáruház és a Kulcs-Ügyvitel adatbázisai közti kommunikáció).

Saját webáruházának elindításához, az első lépés, az Aktiválás. Ezt a Karbantartás menüben a Webáruház kapcsolat ikonra kattintva teheti meg. A megnyíló ablakon láthatja, hogy webáruháza még inaktív.

Kattintson az  gombra és azonnal a webáruház paraméterezésének képernyőjére jut.

Az aktiválást követő lépés, a webáruház alapvető beállításainak elvégzése.

Azonosító adatok: az adatok agombra kattintva módosíthatóak.

» Web-Azonosító (A webáruház egyedi azonosító száma. Megtalálható a webáruház URL-jében. A webáruházba történő bejelentkezéskor, ez is felhasználható, a regisztrációs e-mail cím helyett.
» Web-Jelszó (A webáruház bejelentkezési jelszava. A jelszó szám és betű karaktert is tartalmazhat.)
» Weboldal neve (A böngésző cím részében és a keresők találati listájában megjelenő megnevezés.)
» Regisztrációs e-mail (A webáruházba történő bejelentkezési e-mail cím. Ez a cím lesz a feladó e-mail címe, a webáruházból kiküldött leveleknek – például a vásárlás visszaigazolásának.)

Beállítások:

» Automatikus frissítési gyakoriság (Az itt beállított időközönként fut le az automatikus szinkronizálás a Kulcs-Ügyvitel és a webáruház között. Percekben állítható be az érték. A szolgáltatást a szerver gépen ajánlott elindítani és paraméterezni.)
» Termék kategória (Az kiválasztott termék kategória szerinti szerkezetben kerülnek megjelenítésre a termékek a webáruházban. Ennek köszönhetően akár értékesítési időszakhoz, vagy kampányhoz igazítottan is percek alatt átrendezhető a webáruház termék navigációja.)

Szinkronizálásra kerülő árak:

» Pénznem (Azt a pénznemet választhatjuk ki, melyben a webáruházunkban az elérhető egységárakat meg kívánjuk jeleníteni.)
» Normál ár (Az alapértelmezett árakat tartalmazó árlistát választhatjuk ki itt. Azt az árlistát válasszuk, amely a webáruház normál eladási árait tartalmazza.)
» Kedvezményes ár (A kedvezményes árakat tartalmazó árlistát választhatjuk ki itt. Amennyiben ez különbözik a Normál ártól, akkor a Normál ár áthúzva jelenik meg és a kedvezményes ár lesz az eladási ár a webáruházban)

Szinkronizálásra kerülő raktár:

» Raktár (Az itt kiválasztott raktár termékeinek a készletéből kerül foglalásra, a szinkronizált megrendelések teljesítéséhez szükséges mennyiség.)

Ahány raktárt felvettünk a Karbantartások/Törzsadatok menü alatt, annyi raktárból tudunk itt választani.

Műveletek

» Webáruház megnyitása (A webáruház oldala kerül megnyitásra.)
» Webáruház állapotának lekérdezése (Áttekintő információt kapunk a webshopban található ügyfelek, termékek, szinkronizált és nem szinkronizált rendelések számáról.)
» Webes adminisztrációs felület (A webáruház adminisztrációs felületére léptet be ez a gomb.)Figyelem! Előfordulhat, hogy adatbázis mentés visszatöltése után nem tudunk belépni a webáruház adminisztrációs felületére, mert a Kulcs-Ügyvitelbe visszatöltött mentésben letárolt jelszó különbözik a webáruház aktuális jelszavától (például régebbi jelszó szerepelt a visszatöltött mentésfájlban). Ilyen esetben ha a Web-jelszó mezőbe megadjuk az aktuális webáruház belépéshez használatos jelszavunkat, majd a Beállítások frissítése gombra kattintunk, akkor a Kulcs-Ügyvitel adatbázisában is frissül a jelszó a Web-jelszó mezőbe beírtra. Így újra működni fog a Kulcs-Ügyvitel és a webáruház közti szinkronizáció.
» Teljes termékszinkron indítása (Hatására a terméklistában webáruházas jelöléssel megkülönböztetett termékek adatai szinkronizálásra kerülnek.)
» Webáruház deaktiválása (Deaktivált állapotú webáruház esetén, a Kulcs-Ügyvitel szoftver adatai nem kerülnek szinkronizálásra. Újbóli aktiválás esetén, a deaktivált webáruház kapcsolatot állítjuk vissza. Tehát, a korábbi adatok és beállítások újra elérhetőek lesznek hatására.)
» Beállítások frissítése (Ezáltal az új beállítások frissítése érhető el.) Figyelem! Előfordulhat, hogy adatbázis mentés visszatöltése után nem tudunk belépni a webáruház adminisztrációs felületére, mert a Kulcs-Ügyvitelbe visszatöltött mentésben letárolt jelszó különbözik a webáruház aktuális jelszavától (például régebbi jelszó szerepelt a visszatöltött mentésfájlban). Ilyen esetben ha a Web-jelszó mezőbe megadjuk az aktuális webáruház belépéshez használatos jelszavunkat, majd a Beállítások frissítése gombra kattintunk, akkor a Kulcs-Ügyvitel adatbázisában is frissül a jelszó a Web-jelszó mezőbe beírtra. Így újra működni fog a Kulcs-Ügyvitel és a webáruház közti szinkronizáció.


Hasznos volt az információ?
info



Miért nem volt hasznos az információ? Kérjük, írja le pár mondatban észrevételét!
info

Kapcsolódó bejegyzések