Ügyfelek törlése ügyféltörzsből
A program lehetőséget ad arra, hogy az ügyféltörzsben szereplő ügyfeleket töröljük. Az ügyfelek, törléskor a Karbantartáson belül a Lomtárba kerülnek, ők az ügyféllistában már a későbbiekben nem jelennek meg.
Ha egy ügyfelet törlünk, akkor mindenesetben lomtárba kerül, viszont véglegesen csak akkor tudjuk törölni, hogy ha nincs rá hivatkozás a rendszerben. Például, ha már lett neki kiállítva számla, akkor nem tudjuk véglegesen törölni a nyilvántartásból.
Egyszerre több ügyfelet is lomtárba tud helyezni. Az Ügyfélkezelés, Ügyfelek menüponton belül ki kell jelölni a törlendő partnereket, majd a Törlés gombra kell kattintani.
A lomtárba helyezett ügyfeleket a lomtárból vissza tudjuk állítani. A visszaállítást a Karbantartás menüponton belül a Lomtár pontban tudja elvégezni. A megjelenő listában ki kell választani annak az ügyfélnek a nevét, melyet mégsem szeretnénk véglegesen törölni és a Visszaállítás gombra kell kattintani.
A Visszaállítás gombra kattintva meg fog jelenni egy figyelmeztetés, illetve egy kérdés, hogy biztosan vissza szeretnénk-e helyezni a kiválasztott ügyfelet az ügyféltörzsbe, itt az Igen gombra kattintva a lomtárazott ügyfelek listájából eltűnik az adott ügyfél neve és megjelenik az Ügyfelek között.
Az ügyfélkezelés következő lépése:
Új ügyfél felvitele » Keresés a listákban » |