Termékek törlése, törölt termékek visszaállítása
A programban lehetőség van a terméktörzsben szereplő termékek törlésére. A termékek törléskor a Karbantartáson belül a Lomtárba kerülnek, melyek a terméklistában már a későbbiekben nem jelennek meg.
Egy terméket csak akkor lehet törölni, illetve lomtárba helyezni, ha a termék mennyisége nulla. Amennyiben olyan terméket szeretne lomtárba helyezni, melynek mennyisége nem nulla, raktári bizonylatokkal nullává kell tenni (Kiadás/Kivét, Bevét/Bevét).
Továbbá törlés előtt ellenőrizze, hogy a termék szerepel-e nyitott megrendelésen, bizonylatokon vagy szállítólevélen, hiszen függőben lévő bizonylat esetén sem törölhető a termék.
Egyszerre több terméket is lomtárba tud helyezni. A Termékek menüponton belül ki kell jelölni a törlendő termékeket, majd a Törlés gombra kell kattintani.
A törölt termékek esetén lehetőség van arra, hogy a lomtárból visszaállítsuk. A visszaállítást a Karbantartás menüponton belül a Lomtár pontban tudja elvégezni. A megjelenő listában ki kell választani azt a terméket, melyet mégsem szeretnénk véglegesen törölni és a Visszaállítás gombra kell kattintani.
A Visszaállítás gombra kattintva meg fog jelenni egy figyelmeztetés, illetve egy kérdés, hogy biztosan vissza szeretnénk-e állítani a kiválasztott terméket, itt az Igen gombra kattintva a lomtárazott termékek listájából eltűnik az adott termék és megjelenik a Termékek között.
Termékek rögzítése » |