Mivel kezdjem a munkát a programban?
Amennyiben Ön már feltelepítette számítógépére a Kulcs-Autót, megkezdheti a munkát az útnyilvántató programban.
Ebben a bejegyzésben útmutatást kap arról, milyen főbb területeket célszerű ellenőrizni a szoftver használatbavétele során.
A program felépítése
A program felső sávjában található menüsor az útnyilvántartás készítéshez kapcsolódó funkcionalitások logikája alapján épül fel. A baloldali gyorsmenü – amely igény szerint kikapcsolható – a fontosabb műveletek gyors elérését bizotosítja.
Lehetőség van személyre szabott programfelület összeállítására is.
Felhasználói beállítások >>
Beállítások és törzsadatok
Kezdje a munkát, a beállítások ellenőrzésével! A szoftver akkor tudja maximálisan kielégíteni az Ön igényeit, ha a beállításokat a törzsadatok felvitele és a nyomtatványok kiállítása előtt elvégzi.
Cégfüggő beállítások >>, Gépfüggő beállítások >>
Autók, vezetők és partnerek, valamint utak rögzítése
Következhet a vezetők, az utak rögzítéséhez szükséges partnerek és az nyilvántartásunkban kezelt autók rögzítése a programba. Ezek után, már csak az utak és körutak törzsét kell feltölteni és kezdődhet az útnyilvántartások és kiküldetési rendelvények elkészítése.
Nem lesz nehéz ez sem, hiszen ezek a rutinfeladatok is egyszerűen elvégezhetők a Kulcs-Autóban.
Autók >>, Vezetők >>, Partnerek >>, Utak >>, Körutak >>
Útnyilvántartás és kiküldetési rendelvény kiállítása, számlák rögzítése
Minden készen áll arra, hogy megkezdje a szükséges nyomtatványok elkészítését. A tervezés funkció segíti az útnyilvántartás pillanatok alatt történő elkészítését. Kiküldetési rendelvényeit a rögzített útnyilvántartási bejegyzésekből pár kattintással, akár csoportosan is legenerálhatja.
Útnyilvántartás készítése >>, Kiküldetési rendelvény készítése >>, Számlák rögzítése >>
Események nyilvántartása
Rengeteg időpontra és eseményre kell emlékezni ahhoz, hogy minden rendben legyen a gépkocsik körül. Ehhez ad támogatást az események és a hozzájuk kapcsolódó figyelmeztetések kezelése.