Mire való az események menüpont?
Az útnyilvántartó programban lehetőség van rögzíteni az autókhoz a forgalmi engedély, a biztosítások (kötelező és CASCO), a zöldkártya és az autópálya matrica adatait illetve lejárati dátumait.
Ezek rögzítéséhez menjünk az “Autók” menüpontba és válasszuk ki az egyik autónkat. Az ablak felső részében látható “Dokumentumok” és “Egyéb” fülre kattintva adhatjuk meg a fent említett adatokat és lejáratokat.
Rögzítés után a Karbantartás \ Események menüpontban megtekinthetjük a felrögzített autóinkhoz tartozó eseményeket. Ezeket lejárttá vagy élővé állíthatjuk, mely segítségével szelektálhatunk közöttük.
A szűrés funkció segítségével különböző feltételek szerint szűkíthetjük is listánkat.
Amennyiben legközelebb elindítjuk az Útnyilvántartás programot, már egy emlékeztető fog megjelenni, amely az aktuális eseményekre hívja fel figyelmünk. A jelölőnégyzet bepipálásával érhetjük el, hogy erre az eseményre legközelebbi indításnál már ne figyelmeztessen a program.