Adatállomány visszatöltése
Korábban készített adatbázis mentéseink gyorsan és könnyedén visszatölthetőek.
A programban tárolt adataink másik számítógógépre történő átemeléséhez, vagy számítógépünk (operációs rendszerünk) és a szoftver újratelepítését követően, ha korábbi adatainkkal szeretnénk tovább dolgozni, az elmentett adatainkat egyszerűen visszatölthetjük a szoftverbe.
Hálózatos használat esetén a visszatöltés a szerver számítógépen indítható. Először ezen a számítógépen vigyük fel a visszatölteni kívánt cégeket szoftverünkbe, majd zárjuk be a programot. A sikeres visszatöltés érdekében célszerű kijelentkeztetnünk felhasználóinkat az adatbázisból. Ehhez a munkaállomásokon is zárjuk be a programot.
Az adatmentő és visszatöltő segédprogramot a Start menü / Programok (Minden program) / Kulcs-Soft / Karbantartás csoportból indíthatjuk. A megjelenő képernyőn válasszuk a Mentésállomány visszatöltése funkciót.
Tallózzuk be a a korábban készített mentés fájl helyét, majd kattintsunk a Tovább gombra.
Jelöljük ki azokat a cégeket, amelyek adatait vissza szeretnénk tölteni, majd kattintsunk a Tovább gombra.
A program beolvassa a mentésfájlban található adatokat, a cégek mellett megjelenik az adatállományok előkészítési állapota*. Ezt követően kattintson a Visszatöltés gombra.
*Zöld színnel a visszatölthető állományok állapota jelenik meg, problémás esetben piros színnel jelzett üzenetet kapunk a felmerülő hiba okáról.
Az adatok visszatöltése után, a Befejezés gombra kattintva bezáródik a segédprogram.
A biztonságos adatkezelés kapcsolódó lépései:
Új cég rögzítése » |