Elektronikus számlázás
Elektronikus számla kibocsátása esetén jelentősen csökkenthetőek a számlázás költségei (papír ktg., festék ktg., posta ktg. megtakarítás).
Elektronikus számla létrehozására, és hitelesítésére két különböző módszer áll rendelkezésünkre a programban.
A Karbantartások menüben a Rendszer beállítások pontban választhatjuk ki, a saját ügyviteli folyamatainknak megfelelőt. Az elektronikus számla Hitelesítésre két lehetőség közül választhatunk az Általános/E-számla részben.
» | E-számla állományok létrehozása hitelesítés nélkül |
» | Távoli hitelesítés használata (E-számla.hu hozzáférés megadása) |
E-számla állományok létrehozása hitelesítés nélkül opció választása esetén, meg kell adnunk a Kimenő számlák mappájának útvonalát. Ide kerülnek az elektronikus számlák elkészítésével létrejött xml és pdf fájlok. Ezek hitelesítését – szükség esetén – a Kulcs-Ügyvitel rendszeren kívül, az xml és pdf fájlok felhasználásával végezhetjük el (pl. elektronikus aláírással).
Az elektronikus számla elkészítéséhez az Ügyfelekhez rögzíteni kell Elektronikus számlázási címet.
Távoli hitelesítés használata (E-számla.hu hozzáférés megadása) opció választása esetén az Ügyfélszolgálatunkkal előzetesen egyeztetett és az E-számla Zrt.-től kapott Felhasználó nevet és Jelszót kell a beállítás során megadni.
Ez esetben is az elektronikus számla elkészüléséhez az Ügyfélhez rögzíteni kell Elektronikus számlázási címet és e-mail címet valamint adószámot.
Ezen számlák hitelesítése megtörténik elkészítésük során, és megtekintésükre az E-számla Zrt. oldalán van lehetőség. Mint kibocsátó, a belépési adatok megadásával kérdezhetjük le az E-számla Zrt. online felületén, a kiállított elektronikus számlákat. Ügyfeleink pedig, értesítést kapnak arról, hogy e-számla került kiállításra a részükre, és megkapják az E-számla Zrt. oldalán történő megtekintéshez szükséges információkat is.
A beállítások következő lépése:
Ügyfelek rögzítése » |