Barátkozzon velünk a Facebook-on!
Ügyfélszolgálat: 061-336-5322 | 
ugyfelszolgalat@kulcs-soft.hu
http://tudasbazis.kulcs-soft.hu/kulcsugyvitel/

Elektronikus számlázás

Bejegyzés nyomtatása Bejegyzés nyomtatása

Elektronikus számla kibocsátása esetén jelentősen csökkenthetőek a számlázás költségei (papír ktg., festék ktg., posta ktg. megtakarítás).

Elektronikus számla létrehozására, és hitelesítésére két különböző módszer áll rendelkezésünkre a programban.

Karbantartások menüben a Rendszer beállítások pontban választhatjuk ki, a saját ügyviteli folyamatainknak megfelelőt.  Az elektronikus számla Hitelesítésre két lehetőség közül választhatunk az Általános/E-számla részben.

» E-számla állományok létrehozása hitelesítés nélkül
» Távoli hitelesítés használata (E-számla.hu hozzáférés megadása)

E-számla állományok létrehozása hitelesítés nélkül  opció választása esetén, meg kell adnunk a Kimenő számlák mappájának útvonalát. Ide kerülnek az elektronikus számlák elkészítésével létrejött xml és pdf fájlok. Ezek hitelesítését – szükség esetén – a Kulcs-Ügyvitel rendszeren kívül, az xml és pdf fájlok felhasználásával végezhetjük el (pl. elektronikus aláírással).

Az elektronikus számla elkészítéséhez az Ügyfelekhez rögzíteni kell Elektronikus számlázási címet.

Távoli hitelesítés használata (E-számla.hu hozzáférés megadása) opció választása esetén az Ügyfélszolgálatunkkal előzetesen egyeztetett és az E-számla Zrt.-től kapott Felhasználó nevet és Jelszót kell a beállítás során megadni.

Ez esetben is az elektronikus számla elkészüléséhez az Ügyfélhez  rögzíteni kell Elektronikus számlázási címet és e-mail címet valamint adószámot.

Ezen számlák hitelesítése megtörténik elkészítésük során, és megtekintésükre az E-számla Zrt. oldalán van lehetőség. Mint kibocsátó, a belépési adatok megadásával kérdezhetjük le az E-számla Zrt. online felületén, a kiállított elektronikus számlákat. Ügyfeleink pedig, értesítést kapnak arról, hogy e-számla került kiállításra a részükre, és megkapják az E-számla Zrt. oldalán történő megtekintéshez szükséges információkat is.

A beállítások következő lépése:

Ügyfelek rögzítése »

Elektronikus számlázási cím »

Számla kiállítása »


Hasznos volt az információ?
info



Miért nem volt hasznos az információ? Kérjük, írja le pár mondatban észrevételét!
info

Kapcsolódó bejegyzések