Elektronikus számlázási cím
E-számlás partnereink adatlapján elektronikus számlázási címet is rögzíthetünk.
Elektronikus számlázási cím felvitelekor annyi a teendő, hogy az Ügyfélkezelés, Ügyfelek menüpontban ki kell választani az adott ügyfelet, akihez a címet szeretnénk felvinni, majd a Címek fülre kattintva a meglévő Központi címet tudjuk módosítani, illetve új cím felvitelére is lehetőségünk van.
Amennyiben nem szeretnénk új címet felvinni, akkor a Központi cím beállításaiban be kell pipálni az Elektronikus számlázási cím jelölőnégyzetet.
EDI használata esetén az EDI kód kitöltése elengedhetetlen. Az EDI idegen kód mező kitöltése is szükséges lehet, mivel ebbe a mezőbe kerül az EDI partneremnél nyilvántartott ügyfél azonosítóm.
Amint bejelölt az Elektronikus számlázási cím opció, onnantól kezdve az e-mail cím megadása kötelező. E-mail címet az Elérhetőségeknél tudjuk rögzíteni.
Ügyféladatok – Kapcsolattartó rögzítése » |