Barátkozzon velünk a Facebook-on!
Ügyfélszolgálat: 061-336-5322 | 
ugyfelszolgalat@kulcs-soft.hu
http://tudasbazis.kulcs-soft.hu/kulcsugyvitel/

Bejövő szállítólevelek kezelése

Bejegyzés nyomtatása Bejegyzés nyomtatása

Bejövő szállítólevél rögzítésének lehetősége és a beérkezett szállítólevelek listája a Készletezés menü Bejövő szállítólevelek pontjában érhető el.

A listában az Új bejövő szállítólevél rögzítése mellett az elemek megtekintésére a Megnyitás, rontására a Bizonylat stornózása funkció segítségével van lehetőség. A szállítólevelek alapján Termék etikettek nyomtathatók.

A listában található szállítóleveleinkből Bejövő számlát is készíthetünk, mely a Kapcsolódó bizonylatok betekintő fülről is megnyitható lesz a későbbiekben.

Már rögzített szállítólevél alapján az Új a kiválasztott alapjánfunkció segítségével gyorsíthatjuk a hasonló, vagy ismétlődő bizonylatok rögzítsét. Amennyiben ügyviteli folyamataink ezt indokolttá teszik (például továbbszállítás esetén), nagyban megkönnyíti az adminisztrációt az, hogy egy kiválasztott bejövő szállítólevélen szereplő tételek alapján vevőinknek a kimenő számla, vagy szállítólevél készíthető, a Bizonylat készítése pontban kiválasztható Szállítólevél készítése, illetve Számla készítése funkciók segítségével.

Ezen kívül a szokásos listafunkciók (Szűrés, Frissítés, Listanézet beállítások, Nyomtatás, Lista exportálása) is elérhető a táblázat felett megtalálható menüsorból, vagy a jobb egér gomra megjelenő menüből is.

Bejövő szállítólevél rögzítésénél nem kell bizonylattömböt választani. A Bizonylatszám megadása mellett a Pénznem mezőben szabadon kiválaszthatjuk a szükséges pénznemet.  Az ügyfél és a termékek megadása mellett beállíthatjuk a Teljesítés dátumát, valamint a Raktárat, a Részleg-és Munkaszámot és Projekthez is kapcsolhatjuk a bizonylatot. A Sablon mezőben választhatjuk ki a nyomtatási sablont.

A szállítólevél készítésének végeztével a Mentés és bezárás gombra kattintva a szállítólevél elmentése megtörténik és a nyomtatást a későbbiekben a szállítólevél listájából végezhetjük el.

A Mentés és nyomtatás gombra kattintva, felugrik egy megerősítő ablak, ahol még módosíthatjuk a sablont, példányszámot, nyomtatót, illetve azon, hogy azonnal nyomtatásra kerüljön-e a számla.

A Mentés és nyomtatás gombra kattintva, a nyomtatás paraméterező ablak nyílik meg.

A Mentés és új gombra kattintva minden úgy történik, mint a Mentés és bezárás funkciónál, annyi különbséggel, hogy nem záródik be a rögzítőablak, hanem új ablak nyílik meg és tudunk újabb szállítólevlelet kiállítani.

Lehetőségünk van a Mégsemgombbal kilépni, illetve Szállítólevél csoportot, kategóriát rögzíteni, és nem utolsó sorban a Nyomtatási előnézetfunkcióval láthatjuk, hogy a kinyomtatásra kerülő bejövő szállítólevelünk, hogy fog kinézni.

A kötelezően kitöltésre kerülő mezők meghatározására a Kötelező mezőkad lehetőséget, ezáltal a számunkra fontos mezőket nem felejthetjük ki mert a szoftver figyelmeztet, hogy még nem töltöttük ki.

A beszerzési ügyvitel következő lépése:

Bejövő számlák rögzítése »

Bejövő számlák listája »


Hasznos volt az információ?
info



Miért nem volt hasznos az információ? Kérjük, írja le pár mondatban észrevételét!
info

Kapcsolódó bejegyzések