Barátkozzon velünk a Facebook-on!
Ügyfélszolgálat: 061-336-5322 | 
ugyfelszolgalat@kulcs-soft.hu
http://tudasbazis.kulcs-soft.hu/kulcsugyvitel/

Ügyfél kapcsolatok rögzítése

Bejegyzés nyomtatása Bejegyzés nyomtatása

Az Ügyfélkezelés, Ügyfélkapcsolatok menüponton belül rögzíthetjük a napi szintű kapcsolatfelvételeket. Itt vihetjük fel az ügyféllel kapcsolatban történő összes eseményt.

Az Új ügyfél kapcsolat ikonra kattintva megjelenik a megkeresésrögzítő ablak. Ezen a panelen megadható az ügyfél neve, a megkeresés tárgya és a projekt, amennyiben a projekt már rögzítve lett az Ügyfélkezelés, Projektek pontban fel lett rögzítve az adott projekt. A részleg -és munkaszám is megadható, de ha jogosultsághoz, illetve felhasználóhoz hozzá lett rendelve, akkor ez automatikusan kitöltődik és nem szükséges megadni. Továbbá  beállíthatóak a kapcsolat felvétellel fűződő információ, ilyen a kapcsolat közege és az iránya.

A Megjegyzés rovatban megadható egy tetszőleges megjegyzés, illetve szöveg. Továbbá a termék szekcióban kiválasztható az adott termék, ami a megkereséshez, illetve projekthez kapcsolódik.

A Megjegyzés rovatban a Megjegyzés beszúrása ikon segítségével új bejegyzést tehetünk be.

Ügyfél kapcsolatok felvitelekor lehetőségünk van arra, hogy emlékeztetőket rögzítsünk.

A felrögzített megkereséseket az ügyfél adatain belül a Történet fülre kattintva le tudjuk kérdezni.

Az ügyfélkapcsolatok kategorizálására is lehetőséget nyújt a program.
Kategóriákat létre lehet hozni a Karbantartás, Törzsadatok / Kategória besorolások / Ügyfél kapcsolat kategória pontban, illetve a megkeresésrögzítő ablakban a Kategóriák szerkesztése menüpont segítségével.

Az ügyfélkezelés következő lépése:
Emlékeztetők rögzítése »

Naptár kezelése »


Hasznos volt az információ?
info



Miért nem volt hasznos az információ? Kérjük, írja le pár mondatban észrevételét!
info

Kapcsolódó bejegyzések