Ügyfél kapcsolatok rögzítése
Az Ügyfélkezelés, Ügyfélkapcsolatok menüponton belül rögzíthetjük a napi szintű kapcsolatfelvételeket. Itt vihetjük fel az ügyféllel kapcsolatban történő összes eseményt.
![]() |
![]() |
Az Új ügyfél kapcsolat ikonra kattintva megjelenik a megkeresésrögzítő ablak. Ezen a panelen megadható az ügyfél neve, a megkeresés tárgya és a projekt, amennyiben a projekt már rögzítve lett az Ügyfélkezelés,
Projektek pontban fel lett rögzítve az adott projekt. A részleg -és munkaszám is megadható, de ha jogosultsághoz, illetve felhasználóhoz hozzá lett rendelve, akkor ez automatikusan kitöltődik és nem szükséges megadni. Továbbá beállíthatóak a kapcsolat felvétellel fűződő információ, ilyen a kapcsolat közege és az iránya.
A Megjegyzés rovatban megadható egy tetszőleges megjegyzés, illetve szöveg. Továbbá a termék szekcióban kiválasztható az adott termék, ami a megkereséshez, illetve projekthez kapcsolódik.
![]() |
![]() |
A Megjegyzés rovatban a Megjegyzés beszúrása ikon segítségével új bejegyzést tehetünk be.
Ügyfél kapcsolatok felvitelekor lehetőségünk van arra, hogy emlékeztetőket rögzítsünk.
![]() |
![]() |
A felrögzített megkereséseket az ügyfél adatain belül a Történet fülre kattintva le tudjuk kérdezni.
![]() |
![]() |
Az ügyfélkapcsolatok kategorizálására is lehetőséget nyújt a program.
Kategóriákat létre lehet hozni a Karbantartás, Törzsadatok / Kategória besorolások / Ügyfél kapcsolat kategória pontban, illetve a megkeresésrögzítő ablakban a
Kategóriák szerkesztése menüpont segítségével.
![]() |
Emlékeztetők rögzítése » |
![]() |