Barátkozzon velünk a Facebook-on!
Ügyfélszolgálat: 061-336-5322 | 
ugyfelszolgalat@kulcs-soft.hu
http://tudasbazis.kulcs-soft.hu/kulcsugyvitel/

Hogyan indítsam el a webáruházamat?


Nyisson saját webáruházat, mely közvetlen kapcsolatban van szoftverével. A termékei termékképekkel és leírásokkal együtt azonnal feltöltődnek a webáruházába, így ha ma megrendeli új szoftverét webáruházát már holnap megnyithatja! A webáruházából ezután érkező megrendelései is automatikusan lekerülnek a szoftverébe, így Önnek a számla kiállítása innentől kezdve már csak 1 kattintásába kerül! 4 féle ergonómikusan felépített designból választhat.

Kulcs-Ügyvitel, kapu a nagyvilágra

Aktiválás

A Kulcs-Ügyvitel szoftverben

Kattintson a Karbantartás menü Webáruház kapcsolat pontjára. Az aktiváláshoz internet kapcsolatra van szükség.

A megnyíló Webáruház kapcsolat ablakon, kattintson az  gombra. Sikeres aktiválás esetén egy visszaigazoló üzenet jelenik meg a képernyőn.

Kattintson az Ok gombra, ezzel a Webáruház alapvető beállításait és a saját webáruházzal kapcsolatos legfontosabb műveleteket tartalmazó képernyőre jut.

Az aktiválás után, a Webáruház megnyitása gombra kattintva, megtekintheti saját webáruházának oldalát.

Saját webáruházának URL-je (címe), webaruhaz.kulcs-soft.hu domain névvel kezdődik és egy automatikusan kiosztott azonosítót kap. Ez az a cím, melyen az Ön látogatói, vásárlói el tudják érni, az Ön webáruházát. Természetesen lehetőség van saját domain használatára is, ez esetben kérjük, forduljon szakértő kollégánkhoz, a részletek egyeztetése érdekében.

Személyre szabott felület kialakításához, a webáruház adminisztrációs oldalára kell bejelentkeznie. Ahhoz, hogy termékei, az Ön által kívánt kategorizálás szerint megjelenjenek a webáruházában, a Kulcs-Ügyvitel programban el kell végeznie termékei szinkronizálását.

Termékek feltöltése

Kulcs-Ügyvitel szoftverben

A termékek feltöltési lehetősége a Termékkezelés  menüpontban, a Termékek listájából érhető el. A termékek szinkronizálásának hatására, a Webáruházas típusú termékek, az első termékkategória értékei szerinti csoportosításban megjelennek az online áruházban. A webshopban értékesíteni kívánt termékeinkhez tehát állítsuk be a Webáruházas típusta termék adatlapjának Megnyitásával. A termékek szinkronizálása, a Termék szinkron gombra kattintva indítható el.

Webáruházban

Miután a termékek már megjelentek a webáruházban, az online rendelések elkészítése elindulhat.

(Demó webáruház)

Rendelések letöltése

Kulcs-Ügyvitel szoftverben

A webáruházban az ügyfeleink által készített rendeléseket könnyedén megjeleníthetjük Kulcs-Ügyvitel szoftverünkben. A vevői rendelések és az online rendelése az Értékesítés menüben, a Vevői rendelések  listában láthatóak. Az online rendelések szinkronizálásának hatására a lista bővül az online rendelésekkel. A szinkronizálás a Rendelés szinkron gombra kattintással indul el, hatására új sorok, bizonylatok jelennek meg a listában.

Web Admin (adminisztráció)

Webáruházban

Webáruházában is elérhető az online Adminisztrációs grafikus felület,  mellyel könnyebben és egyszerűbben tudja testreszabni online áruházát. Az online admin felületet a Karbantartás menüben a Webáruház kapcsolat ikonra kattintva érhető el, a Webes adminisztrációs felület gombra kattintva.

Következő lépés a hatékonyság felé:
Hogyan küldjek e-mailt üzleti partnereimnek?»


Hasznos volt az információ?
info



Miért nem volt hasznos az információ? Kérjük, írja le pár mondatban észrevételét!
info