Barátkozzon velünk a Facebook-on!
Ügyfélszolgálat: 061-336-5322 | 
ugyfelszolgalat@kulcs-soft.hu
http://tudasbazis.kulcs-soft.hu/kulcsugyvitel/

Mivel kezdjem a munkát a programban?

Bejegyzés nyomtatása Bejegyzés nyomtatása

Amennyiben Ön már feltelepítette számítógépére a Kulcs-Ügyvitelt és termékszámával aktiválta a programot, megkezdheti cége ügyviteli nyilvántartásának felépítését.

Ebben a bejegyzésben útmutatást kap arról, milyen főbb területeket célszerű ellenőrizni a program használatbavétele során.

A program felépítése

A program menüje a felhasználási területek logikája alapján épül fel. Az Új gyorsmenü az új elemek rögzítését könnyíti meg.

Lehetőség van személyre szabott kedvencek sáv összeállítására is a leggyakrabban használt funkciók eléréséhez. Ez nagyban egyszerűsíti a funkciók használatának gyors elsajátítását.

Állítson össze személyreszabott diagramokat, tegyen ki számológépet, vagy egy gyarkan használt weboldalt a főképernyőre, a főképernyő extra funkcióinak segítségével.

A Kulcs-Ügyvitel felépítése >>, Funkciók és bizonylatok a programban >>

Beállítások és törzsadatok

Kezdje a munkát, a beállítások ellenőrzésével! A szoftver pontosan az Ön ügyviteli folyamataihoz és rendjéhez igazítva lesz szilárd alapja a hatékony munkavégzésnek.

Általános:

A rendszerben használatos alapértelmezett pénznem (és másodlagos pénznem) beállítása >>

Alkalmazott készletérték számítási módszer kiválasztása >>

Bizonylatkiállítás megkezdése előtt elvégzendő további beállítások:

Cégadatok megadása (megjelenített vállalati profil tartalmához) >>

Több cég profil kezelése >>

Bizonylat sablonok beállítása, bizonylatképek összeállítása >>

További deviza- és valutanemek beállítása >>

Bizonylattömbök létrehozása, beállítása >>

Megjegyzés: Egy-egy bizonylattömbhöz beállíthat / hozzárendelhet alapértelmezett bizonylat sablont, cég profilt és házipénztárat is, tehát ezek beállítása előzőleg javasolt.

Házipénztár beállításai:

Házipénztár és bankbizonylatok kezelésének beállítása >>

Házipénztár induló pénzkészletének, a pénztárbizonylat sorszámozásának, szigorú pénztárvezetésnek a beállítása >>

További beállítások:

Raktárak beállítása és léterhozása >>

Mennyiségi egységek törzse >>

Főkönyvi számok beállítása >>

Programhasználat beállítása:

Felhasználók és jogosultságaik rögzítése >>

Eseménynaplózás bekapcsolása a programban >>

Termékek és ügyfelek rögzítése

Következhet a termékek, szolgáltatások és ügyfelek feltöltése a programba. Nem lesz nehéz ez sem, hiszen a rutinfeladatok is egyszerűen elvégezhetők a Kulcs-Ügyvitel segítségével.

Előkészítés >>, Termék és ügyfél adatok importálása >>, Termékek rögzítése >>, Ügyfelek rögzítése >>, Árkezelés a programban >>

Bizonylatok kiállítása

Minden készen áll arra, hogy megkezdje bevételének növelését. Kiállíthatja végre az első számlákat a programban. Pár perc alatt átadhatja esztétikus bizonylatait és bevételeinek nyilvántartása is rendben lesz.

Hogyan állíthatja ki az első számlát? >>, Hogyan állítson ki nem alapértelmezett pénznemben bizonylatokat (valutás, devizás és idegen nyelvű bizonylatokat)? >>

Extra lehetőségek aktiválása

Szeretné beindítani webáruházát, vagy szeretné mobil felületről lekérdezni a cég működésével kapcsolatos információkat? Kihasználná a távnyomtatás előnyeit? Kapcsolódó leírásaink segítséget nyújtanak ebben.

Webáruház aktiválása >>, Webáruház kialakítása>>, Mobilportál aktiválása>>, Távnyomtatás aktiválása >>, Akció indítása a webáruházban >>

Hasznos volt az információ?
info



Miért nem volt hasznos az információ? Kérjük, írja le pár mondatban észrevételét!
info

Kapcsolódó bejegyzések